41+2.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

pussepige

Havde termin d. 17 oktober og der er stadig ikke sket noget.. SKal til jordemoder Torsdag men f... synes der er så langtid til.. Kan der da ikke bare ske noget.. Kan ikke sove om natten og kan næsten ikke gå mere pga mit bækken...

Gid man selv kunne gøre noget for at det gik igang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

6800

pussepige skriver:

Havde termin d. 17 oktober og der er stadig ikke sket noget.. SKal til jordemoder Torsdag men f... synes der er så langtid til.. Kan der da ikke bare ske noget.. Kan ikke sove om natten og kan næsten ikke gå mere pga mit bækken...

min historie præcis...havde dog termin d. 11. og har ingen baby endnu....håber snart vi får vores bebser....Det er sku ikke sjovt mere

Anmeld

26. oktober 2010

anjada

Jeg har godt nok tænkt om du ikke snart skrev at lillebror var kommet, for det er da på tide Jeg gik selv 14 dage over, da jeg skulle ha' Frederik, og pyh, det var da de længste dage i mit liv.... Hvordan går det med farmand, er han kommet godt over operationen???

Anmeld

26. oktober 2010

pussepige

6800 skriver:

min historie præcis...havde dog termin d. 11. og har ingen baby endnu....håber snart vi får vores bebser....Det er sku ikke sjovt mere

Ja masser af ve støv til os 2..

Anmeld

26. oktober 2010

pussepige

anjada skriver:

Jeg har godt nok tænkt om du ikke snart skrev at lillebror var kommet, for det er da på tide Jeg gik selv 14 dage over, da jeg skulle ha' Frederik, og pyh, det var da de længste dage i mit liv.... Hvordan går det med farmand, er han kommet godt over operationen???

Ja han er kommet ovenpå igen så det er dejligt.. Og det hele gik som det skulle..

Men lige nu ligger min far på operationsbordet han har fået kræft i tungen så skal lige have den næste time til at gå så jeg kan hører hvordan det hele er gået..

Anmeld

26. oktober 2010

Magsen

pussepige skriver:

ville virkelig også ønske man kunne gøre noget !!

Maggie 40+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.