har næsten ikke sovet i nat:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Laulund87

Øv da det er jeg ked af at høre

Ville bare lige give en krammer og så må du da gerne opdatere når du ved noget mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Vidunderligeunger

det var da træls :/ måske han skulle snakke med en prof. hvis det påvirker ham så meget? det kan være rigtig hårdt, at tænke så meget og intenst på een ting hele tiden?! 

Jeg kender det fra mig selv, det har bare ikke været om baby.

håber han har det bedre, og at du lige forkæler / I forkæler hinanden lidt ekstra i dag.

Når jeg har det skidt over at tænke for meget over nogle ting, som nærer mig, så plejer jeg at tage alene i skoven, enten løbe en tur der, eller bare gå og nyde roen, og sådan..

KNUS 

Anmeld

26. oktober 2010

Kruse90

Jeg må gøre alt hvad jeg kan, for at få ham på benene igen
Elsker ham jo af hele mit hjerte.

tusinde tak piger

Anmeld

26. oktober 2010

Sunflower

Rigtig god bedring med hamHusk at passe på hinanden (det gør i selvfølgelig)

Anmeld

26. oktober 2010

Kruse90

Sunflower skriver:

Rigtig god bedring med hamHusk at passe på hinanden (det gør i selvfølgelig)

ja vi gør vores bedste

Anmeld

26. oktober 2010

Trolde_mor

Kruse90 skriver:

aww tak skatte'piige

Ja han snakker tit med mine forældre om det ( det er de eneste i vores familie der ved det) Men ellers ikke, hans venner er faldet fra ( mange af dem ) men ellers bruger han hans kammerater han pt går på 1 hovedeforløb med.

Møøs

Har han et godt forhold til dem, så han rigtig kan få sat ord på følelserne? Eller er det mere overfladisk?
Aww.. det er ikke sjovt når vennerne falder fra, når man har allermest brug for dem.

I kender ikke nogen der har fået børn, hvor han kan snakke med manden? Der er jo en lidt anden forståelse for en der selv har stået i det, også selvom parret blev gravide efter få mdr.

Et stort kram til jer begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.