længde og vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Lady Marion <3

bette skriver:

okay...jeg synes jo heller ikke når man ser på hende og hvordan hun trives at der skulle være nogen problemer der.. hun er jo en lang pige.. 

og jeg kan altså ikke stoppe mere ædelse i hende..

hader bare alt det der usikkerhed omkring børn og deres vægt.. ihh der var ingen problemer med min søn.. men han vejede så også 1 helt kg mere end hvad hun gør nu.. men var 3 cm mindre.. 

Luk øjne og ører når det drejer sig om vægt .. Kig i stedet på dit barn   Trivedes hun ???   Er hun glad ?? Så er alt i den skønneste orden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

bette

Muffi . skriver:

Luk øjne og ører når det drejer sig om vægt .. Kig i stedet på dit barn   Trivedes hun ???   Er hun glad ?? Så er alt i den skønneste orden

det synes jeg jo hun er.. hun har gode vågen perioder og hun sover super dejligt.. virker glad og tilpas.. 

Anmeld

26. oktober 2010

jlp90

Lærke var 60 cm og vejede 5,22 hvilket vist også var over gennemsnittet. hun vejede 3880 ved fødslen og tabte sig ikke.

Anmeld

26. oktober 2010

LRJ

bette skriver:

glemte at skrive hendes mål.. hun er 60cm og vejer 4500g 

Julie var 57 cm og Vejede 4820 da hun var 5 uger

Har os fået af vide af mange at hun er meget lille, men sålænge hun trives og er glad så er det fint

Anmeld

26. oktober 2010

NatasjaL

Sebastian - 5,8 kilo, 57 cm :-)

Anmeld

26. oktober 2010

saxa

Yasmins 5 ugers undersøgelse 58cm 5160g (Fødsel 4020 & 54)

Olivers 5 ugers undersøgelse 59cm 4930g (Fødsel 3800 & 51)

Så der er forskel.. Vil også sige - Luk ørene og kig på dit barn, folk kan komme med nok så mange bemærkninger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.