Genbrug..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.375 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

hc=k

Jeg har lige i dag bjærget en gyngestol fra en kontainer som står på voret parkeringsplads. Den skal fikses lidt med et nut sæde, men den er bare super fed.
Jeg køber også tøj, legetøj osv i genbrugsbutikker og jeg elsker konceptet.

Hvad med jer gør i sådan noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Mi

hc=k skriver:

Jeg har lige i dag bjærget en gyngestol fra en kontainer som står på voret parkeringsplads. Den skal fikses lidt med et nut sæde, men den er bare super fed.

Det er også utrolig hvad folk smider ud. Har selv en gyngestol og de er SÅ hyggelige. Go vind med at resturere den.

Jeg køber rigtig meget brugt. Både på genbrug og over nettet. Elsker også konceptet. Både fordi det er billigere, men syntes også at denne køb - smid væk kultur vi har er belastende for miljøet. Jeg vil rigtig gerne prøve at leve efter Simple living ideen, men det er altså svært med alle de fristelser for indkøb der er i vores samfund.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

26. oktober 2010

L.J.L

Ja, stort set alt er købt brugt, både på nettet og i genbrug og på loppemarkeder. Legetøj, tøj, barnevogn, autostol etc. Det eneste han har fra nyt er hans tremmeseng og madras

Vi har en rigtig god økonomi, så det er nu ikke fordi vi ikke har pengene til at købe nyt, vi synes bare det er er spild af penge, når nu man kan få så mange fine ting brugt, til den halve pris!

Anmeld

26. oktober 2010

BabyStella!

Køber rigtig mange ting i genbrugen I går købte jeg et sæt skåle. 3 stk. rustfri i forskellige størrelser = 23 kr.

I Nørresundby har de "Åben hus" hver torsdag fra kl. 10-12 , hvor de sælger alt muligt. Der kan du indlevere dine brugt ting; mest møbler og lign. Ikke så meget tøj, men er det i stykker, fikser de det.

Da Stella var 2 mdr. gammel, fandt jeg også en gyngestol Spurgte damen, hvad hun ville ha´ for den, og da hun mente, jeg havde nok og bruge mine penge på Så skulle hun kun ha´ 100 kr,. for den! Den fejler INTET! Og står lige så fint på hendes værelse nu.

Anmeld

26. oktober 2010

hc=k

linselouise skriver:

Ja, stort set alt er købt brugt, både på nettet og i genbrug og på loppemarkeder. Legetøj, tøj, barnevogn, autostol etc. Det eneste han har fra nyt er hans tremmeseng og madras

Vi har en rigtig god økonomi, så det er nu ikke fordi vi ikke har pengene til at købe nyt, vi synes bare det er er spild af penge, når nu man kan få så mange fine ting brugt, til den halve pris!

Jamen det er helt rigtigt. Jeg har ikke den bedste økonomi, men den har værret meget værre og jeg tror det er derfra jeg har lært at brugte ting ikke behøver at være affald.
Den ene mands affald kan være en andens guld

Anmeld

26. oktober 2010

Malonde1985

Jeg er begyndt at købe mere genbrugstøj, både fordi det er MEGET billigere, men også tit er i super god stand. Har købt en del brugte babydragter til lillemanden i maven, og man kan næsten ik se de har været brugt, da den som har brugt dem, jo ikke har kunnet bruge dem ret meget, eftersom babyer jo vokser hele tiden .. Synes det er fedt at finde nogle super fine ting til billige priser, og egentlig synes jeg også det er lidt hyggeligt at man kan se det er brugt..

Vi bor tæt på en sekond hand shop og den er jeg bare blevet virkelig glad for .. de får hele tiden"nye" (altså gamle, men opdateres hele tiden), så hver gang man kommer er der kommet "nyt" spændende BILLIGT tøj

for brugte ting/tøj

Anmeld

26. oktober 2010

L.J.L

hc=k skriver:

Jamen det er helt rigtigt. Jeg har ikke den bedste økonomi, men den har værret meget værre og jeg tror det er derfra jeg har lært at brugte ting ikke behøver at være affald.
Den ene mands affald kan være en andens guld

Lige præcis!

Jeg har selv også været vant til at spare meget, så tror stadig det sidder i mig Og så har jeg en mand og en svigerfar som begge er kræmmere med STORT K og går på loppemarkeder hver eneste weekend, og det smitter naturligvis af

Anmeld

26. oktober 2010

wamse

Jeg synes at det er vildt hyggeligt at gå og lure i genbrugsbutikker

Min datter har fået en masse barbiedukker med tøj, til ingen penge, og hun er så glade for dem. Hun får også tøj til børnehaven defra, hvis jeg lige ser noget af ordentligt stand.

Jeg køber lamper og andre ting der også, hvis jeg lige falder over noget godt

Køber ikke tøj til mig selv der, men det er kun fordi jeg ikke kan finde noget i min størrelse, ellers købte jeg det også

Anmeld

26. oktober 2010

Isabella_mor

jeg køber nogengange tøj på loppemarkeder og hos mødrehjælpen (som jeg også selv støtter med ting jeg ikke selv kan bruge)

man kan hvertfald godt finde nogle fine ting som intet fejler og som det er synd at smide ud.. der skal man jo tænke på miljøet..

der er mange ting til min baby jeg har der er brugt.. bare det ikke er tøj der er alt for slidt eller sådan noget..

det eneste jeg dog ikke vil genbruge er sutter og sutteflasker.. det vil jeg gerne have fra nyt af.. 

men genbrug rocks \m/

Anmeld

26. oktober 2010

Lone Jakobsen

jep jep, elsker bare genbrugs butikker....og børnene har lært at sætte pris på det, for der kan de ofte få langt mere spændede tøj og legetøj, end de fx. kan i bilka.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.