Artikel om betaling og barnløshed...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Pixi

Fandt denne her artikel.. Ved ikke om den har været oppe før..

Blev faktisk rigtig ked af det da jeg læste den, ikke så meget det med brugerbetaling, men hendes måde at sige visse ting på. Selv er jeg opererret for kræft i livmoder og bughule, har PCO, min kæreste har nedsat sædkvalitet..

Det hun bla siger er at:

Dem der er mindst syge er barnløse
Man dør ikke af at være barnløs (Syntes det er en grim kommentar)

Det positive er, en reagensglasbehandling står til at skulle koste 5000kr, med loft på egenbetaling af medicin, hvor man måske havde frygtet 20-45000kr.. HVIS jeg nu skal se det positive i egenbetalingen..

Men læs artiklen, og del dine tanker...

Men, er ikke interesseret i noget ala den tidligere diskussion som har været oppe, for den gik lidt over gevind
(og vil ikke uddybe det mere   )

http://www.24.dk/article.jsp?articleId=10009

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

pussekat

Pixi skriver:

Fandt denne her artikel.. Ved ikke om den har været oppe før..

Blev faktisk rigtig ked af det da jeg læste den, ikke så meget det med brugerbetaling, men hendes måde at sige visse ting på. Selv er jeg opererret for kræft i livmoder og bughule, har PCO, min kæreste har nedsat sædkvalitet..

Det hun bla siger er at:

Dem der er mindst syge er barnløse
Man dør ikke af at være barnløs (Syntes det er en grim kommentar)

Det positive er, en reagensglasbehandling står til at skulle koste 5000kr, med loft på egenbetaling af medicin, hvor man måske havde frygtet 20-45000kr.. HVIS jeg nu skal se det positive i egenbetalingen..

Men læs artiklen, og del dine tanker...

Men, er ikke interesseret i noget ala den tidligere diskussion som har været oppe, for den gik lidt over gevind
(og vil ikke uddybe det mere   )

http://www.24.dk/article.jsp?articleId=10009

hejsa

hun er da en klathat nej man død ikke  at være barnløse men hvem skal så om 40 år køre land frem når over 5000 børn kom til ved hjælp

her bliv min mand opererret som 14 år og det gør at han her dårlig sædkvalitet.. i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.