Syndes ikke det er iorden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Karo

Da jeg fik Marcus boede vi i københavns kommune og da han var 9 mdr gammel flyttede vi til Hvidovre. Derfor havde vi kun sundhedsplejeske i københavn med ham og ikke i Hvidovre. Så fik vi Ida og dermed også en sundehedsplejeske her i kommunen. Men er simpelthen så skuffet Hun er dygtig nok og grundig, men der jeg er utifreds med er at hun ALTID er forsinket. 2 gange har jeg måtte sidde og vente 1 time på hende og igår kom hun 1 tlme og 20 minutter for sent. Jeg syndes simpelhen ikke det er iorden. Den sundhedsplejeske vi havde i københavn kom da også forsent en gang imellem men det var 5-10 minutter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Barbamama

Hold da op det var godt nok også længe at sidde og vente!!! Ej det ville jeg også blive irriteret over!

Anmeld

26. oktober 2010

Karo

michella80 skriver:

Hold da op det var godt nok også længe at sidde og vente!!! Ej det ville jeg også blive irriteret over!

Hun kunne da i det mindste ringe og sige at hun blev forsinket. Men, det er åbenbart for meget forlangt.

Anmeld

26. oktober 2010

Barbamama

Karo skriver:

Hun kunne da i det mindste ringe og sige at hun blev forsinket. Men, det er åbenbart for meget forlangt.

Ja det har min da også gjort hvis hun har været forsinket. SÅ ved man det da. Hvis det er så sig det til hende næste gang: At hvis hun bliver mere end 10min forsinket vil du gerne have at hun lige ringer til dig.

Anmeld

26. oktober 2010

Karo

michella80 skriver:

Ja det har min da også gjort hvis hun har været forsinket. SÅ ved man det da. Hvis det er så sig det til hende næste gang: At hvis hun bliver mere end 10min forsinket vil du gerne have at hun lige ringer til dig.

Jeg har heldigvis kun et besøg tilbage med hende nu og det er boel testen ved de 9 mdr. Men syndes bare ikke man kan være bekendt at komme så meget forsent hvergang.

Anmeld

26. oktober 2010

Barbamama

Karo skriver:

Jeg har heldigvis kun et besøg tilbage med hende nu og det er boel testen ved de 9 mdr. Men syndes bare ikke man kan være bekendt at komme så meget forsent hvergang.

ej det kan man sgu heller ikke!

Anmeld

26. oktober 2010

LIZO

ej dte kan man da ikke.. hvis man er forskinket så ringer man..

begge de sp vi har haft. først i taastrup kommunde og nu i ballerup har sagt at de kan komme + - 15 min. ofte kommer hun lige 5 min før, men 2 gange har hun kommet 10 min for sent. men så har hun ringet og sagt det selvom det er inden for den tid hun selv har sagt. synes ikke man kan forlange at komme så meget forsent. og så mere end 1 gang. det er frækt.. jeg havde nok valgt at ringe og brokke mig. så de i det mindste kan lære at ringe til folk..

Anmeld

26. oktober 2010

lion

Nej det kan man da ikke. Alle kan komme forsent, men ikke så megt forsent og så tit.

Jeg havde nok ringet og brokket mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.