Syndes ikke det er iorden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Karo

Da jeg fik min søn boede vi i københavns kommune og da han var 9 mdr gammel flyttede vi til Hvidovre. Derfor havde vi kun sundhedsplejeske i københavn med ham og ikke i Hvidovre. Så fik vi vores datter og dermed også en sundehedsplejeske her i kommunen. Men er simpelthen så skuffet Hun er dygtig nok og grundig, men der jeg er utifreds med er at hun ALTID er forsinket. 2 gange har jeg måtte sidde og vente 1 time på hende og igår kom hun 1 tlme og 20 minutter for sent. Jeg syndes simpelhen ikke det er iorden. Den sundhedsplejeske vi havde i københavn kom da også forsent en gang imellem men det var 5-10 minutter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Shibby

Hmm..Den børnede udgave: Prøv det omvendte..Lad hende komme til en låst dør. Når der er gået en time over din tid-så ring og spørg om hun er klar til besøg nu

Eller den voksne ting at gøre,-ring og sig at hun enten skal komme til tiden eller slet ikke

Anmeld

26. oktober 2010

Karo

Shibby skriver:

Hmm..Den børnede udgave: Prøv det omvendte..Lad hende komme til en låst dør. Når der er gået en time over din tid-så ring og spørg om hun er klar til besøg nu

Eller den voksne ting at gøre,-ring og sig at hun enten skal komme til tiden eller slet ikke

Jeg havde faktisk en aftale igår som jeg måtte melde afbud til pga. hende Jeg havde ringet både til hende og sundhendcenteret men hun tog ikke telefonen og sundhedscenteret kunne ikke hjælpe Da hun endelig kom havde jeg lige pakket Ida i flyverdragten da jeg ikke gad vente mere. Så hun forstod vist godt at jeg var pænt irrirteret.

Nu har jeg heldigvis kun et besøg tilbage med hende

Anmeld

26. oktober 2010

Shibby

Det var da dejligt at hun fattede budskabet

1 besøg mere..så er det slut..

Jeg havde ikk de problemer med vores sundhedsplejeske, hun var dygtig og punktlig

Anmeld

26. oktober 2010

JulieE

Karo skriver:

Da jeg fik min søn boede vi i københavns kommune og da han var 9 mdr gammel flyttede vi til Hvidovre. Derfor havde vi kun sundhedsplejeske i københavn med ham og ikke i Hvidovre. Så fik vi vores datter og dermed også en sundehedsplejeske her i kommunen. Men er simpelthen så skuffet Hun er dygtig nok og grundig, men der jeg er utifreds med er at hun ALTID er forsinket. 2 gange har jeg måtte sidde og vente 1 time på hende og igår kom hun 1 tlme og 20 minutter for sent. Jeg syndes simpelhen ikke det er iorden. Den sundhedsplejeske vi havde i københavn kom da også forsent en gang imellem men det var 5-10 minutter.

Nej... det er ikke iorden!! Jeg bor også i Hvidovre og da vi havde sundplejerske oplevede vist en enkelt gang at hun var forsinket. Og så en enkelt gang at hun var og meldte afbud (fra morgenstunden) men dere r virkelig stor forskel på dem. Vores underboer har en datter der 14 dage yngre end vores og de fik en helt anden SP, som bare ikke var særlig fed. Mærkelige råd og... Nå ja dårlig kemi.

Må jeg spørge hvem du har?

Anmeld

26. oktober 2010

Karo

JulieE skriver:

Nej... det er ikke iorden!! Jeg bor også i Hvidovre og da vi havde sundplejerske oplevede vist en enkelt gang at hun var forsinket. Og så en enkelt gang at hun var og meldte afbud (fra morgenstunden) men dere r virkelig stor forskel på dem. Vores underboer har en datter der 14 dage yngre end vores og de fik en helt anden SP, som bare ikke var særlig fed. Mærkelige råd og... Nå ja dårlig kemi.

Må jeg spørge hvem du har?

Jeg vil helst ikke skrive hendes navn her i dabatten, men har sendt dig en pb

Anmeld

26. oktober 2010

JulieE

Karo skriver:

Jeg vil helst ikke skrive hendes navn her i dabatten, men har sendt dig en pb

God idé! jeg har svaret dig

Anmeld

26. oktober 2010

Bebsen

Min kommer heller aldrig til tiden, hun kommer +/- en time... Men har aftale med hende at hun giver besked når hun er forsinket/kommer for tidligt Så hun sender mig altid en sms... Den ene gang hun kom til tiden skrev hun endda  inden om jeg var klar til besøg nu... Hehe :=)

Anmeld

26. oktober 2010

LC

Nu har vi da min datter var helt lille. fra hun var 14 dage til ca 2. mdr. haft besøg af vores sp, en gang om ugen, fordi hun ikke fik nok at spise og ikke rigtigt tog på. og vi var rigtig glade for at hun havde tid til at komme så meget ekstra. og med kort varsel.

Og når hun så var på besøg havde vi også bare 100 spørgsmål, så det tog også altid rigtig lang tid. Mit indtryk var dog at hun havde styr på ikke at komme forsent hen til andre fordi hun havde sat tiden af til os.

Men tror også bare at man skal tænke på at hun nok har forsøgt at sidde og hjælpe nogle andre, som virkelig har et stort behov for hjælpen og acceptere at hun derfor komme for sent.

Men vil også gerne give dig ret, hun kunne lige sende en sms, eller ringe.

vi aftalte altid ca. tider, så nogle gange var det 10min før andre gange 30min senere, men vi vidste at det var der omkring hun kom. Og som regel altid ca 5 min efter vi havde aftalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.