2 dyner???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

NoName

Hej piger

Nu synes jeg altså det er ved at blive en kende koldt.... Men hvornår er det tid til en dyne mere i Slee Bee, Voksi og lign.???

jeg kan ikke finde ud af om en dyne og en fleece dragt er nok nu eller om det er to dyner og strømpebukser...

Hvornår stopper i en dyne mere i vognen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

maria_wlt

noname skriver:

Hej piger

Nu synes jeg altså det er ved at blive en kende koldt.... Men hvornår er det tid til en dyne mere i Slee Bee, Voksi og lign.???

jeg kan ikke finde ud af om en dyne og en fleece dragt er nok nu eller om det er to dyner og strømpebukser...

Jeg har "kun" vinter dynen i min DuniDuo.. Også sidste år hvor det var mega koldt.. Intet andet.. 

Han har altid bare sit tøj på, trøje og hue.. nogen gange handsker fordi han ligger med hænderne over hovedet..

Anmeld

26. oktober 2010

sbs78

noname skriver:

Hej piger

I vores combi pose, har jeg også kun en dyne i endnu. Jeg har egenligt kun brugt en dyne i den, men måske hvis vi får en vinter som sidste år, der kommer to dyner i. Ida har hue og jakke på + sig eget tøj. Men mærk efter om Caroline er varm nok.

Anmeld

26. oktober 2010

NoName

Super... det er jo sådan lidt svært, for man vil jo ikke gi dem for meget på så de koger, men de må jo heller ikke fryse....

ekstra gåture ud til barnevognen er hermed indlagt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.