underholdning for jeg keder mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

densmukkeline

SoffiLine skriver:

Har gennem graviditeten og indtil nu haft en fornemmelse af at det er en lille dreng, men er begyndt at tro det er en pige. Så er meget spændt! 

nåå det blir spændende!.

ved ikke lige om jeg fik smulet min besked med før..

men rod i cyklus havde du eller hvor du blødte hist & pist!

hvordan kunne du så beregne ÆL, ovs.. for nogle gange får jeg mit looort i uge 3 hvilket er sært

og ellers kommer den altid nogle dage før.. min cyklus er normalt på 28 dage .. nu kan jeg slet ikke finde rundt i det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

SoffiLine

vmullepiigen skriver:

nåå det blir spændende!.

ved ikke lige om jeg fik smulet min besked med før..

men rod i cyklus havde du eller hvor du blødte hist & pist!

hvordan kunne du så beregne ÆL, ovs.. for nogle gange får jeg mit looort i uge 3 hvilket er sært

og ellers kommer den altid nogle dage før.. min cyklus er normalt på 28 dage .. nu kan jeg slet ikke finde rundt i det...

Ærlig talt så har jeg slet ikke en dyt forstand på det. Min mens har aldrig været regelmæssig & da jeg ikke forsøgte at blive gravid tænkte jeg ikke over det. De skete bare lige pludselig, egentlig på et meget dumt tidspunkt. Men har vendt det til noget godt & glæder mig nu for vildt til at min baby i armene.

Anmeld

26. oktober 2010

densmukkeline

SoffiLine skriver:

Ærlig talt så har jeg slet ikke en dyt forstand på det. Min mens har aldrig været regelmæssig & da jeg ikke forsøgte at blive gravid tænkte jeg ikke over det. De skete bare lige pludselig, egentlig på et meget dumt tidspunkt. Men har vendt det til noget godt & glæder mig nu for vildt til at min baby i armene.

bare iorden..

og endnu engang tillykke med det!!!!!!

gid det var mig

Anmeld

27. oktober 2010

Pige2009

vmullepiigen skriver:

hvor længe

Ca. 3 mdr. ind i graviditeten

Anmeld

27. oktober 2010

Frk.S

vmullepiigen skriver:

ja den kan nemt misforstået.. men rigtig nok..

jeg kedede mig, og ville lave et indlæg

Ahh... det er så i orden! Blev bare monster forvirret - og specielt da der så både var videoklip samt svar på spørgsmålet!

Anmeld

27. oktober 2010

SoffiLine

vmullepiigen skriver:

bare iorden..

og endnu engang tillykke med det!!!!!!

gid det var mig

det skal nok komme til at være din tur, snart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.