Siden Alberte var 3 mdr har hun mildest talt sovet ELENDIGT om natten

Vi har haft nogle få gode nætter hvor hun kun lige har spist 2 gange, men en 'normal' nat byder på 5-7 opvågninger (amning ca. 3 af dem), andre gange er hun vågen et par gange i timen natten igennem!! (I dag har hun f.eks. vlret vågen de første 4 gange siden hun blev puttet kl 19...!). Jeg synes vi har prøvet alt ligefra grød/MME/vælling til sove på eget værelse, sove i vugge ved siden af vores seng, sove i mellem os osv. alt sammen uden virkning

Om dagen sover hun ok, ca. 2* 1 1/2-2 timer + en lille lur på ca. 30 min.
Ud over det har hun siden hun blev født, tydeligt vidst at jeg er den 'foretrukne' og den sidste måned har hun bogstavelig talt 'hængt' på mig nat og dag! Min kæreste kan intet gøre, hun skriger og skriger indtil jeg tager hende, er jeg f.eks. ude og handle, skriger hun fra jeg tager afsted til jeg kommer hjem så det er uanset om jeg er i huset eller ej, og hun stopper IKKE. Når hun er helt udhvilet og glad kan min kæreste nogle gange sidde med hende så længe hun kan se mig -men det hører til sjælenhederne desværre

Hun kan godt ligge selv på legetæppet og lege en gang i mellem, og kan også ligge der i længere tid, men jeg skal helst snakke/give lyd eller hun skal kunne se mig..
Det er bare SLET ikke fair overfor storebror på 2 år, at han aldrig må have sin mor for sig selv bare lidt

Pyh jeg ved altså ikke hvad vi kan prøve/gøre for at få det bedre? Nogle af jer der oplever det samme/har gode råd?
Anmeld