Juicemaskine min nye BFF ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Ellim

Har lige købt en juicemaskine - hold da helt op hvor er den bare fantastisk

Man kan komme alt i gulerodder, æbler ingefær osv.. og så skal man bare komme fx æblet helt i, skal ikke skrælles el noget et klare maskinen.. og det smager FANTASTISK!!!

Så det er helt sikker en god julegaveønske Også en god måde til at få ungerne til at interessere sig lidt mere for det sunde, og så kan man lave mange sjove mix og farver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Kvindemin

Ellim skriver:

Man kan komme alt i gulerodder, æbler ingefær osv.. og så skal man bare komme fx æblet helt i, skal ikke skrælles el noget et klare maskinen.. og det smager FANTASTISK!!!

Så det er helt sikker en god julegaveønske Også en god måde til at få ungerne til at interessere sig lidt mere for det sunde, og så kan man lave mange sjove mix og farver

Hvilken en og hvad var prisen???

Anmeld

26. oktober 2010

betski

Ellim skriver:

Jeg har i meget lang tid (ja flere år faktisk) overvejet om jeg skulle anskaffe mig sådan en tingest. Men har altid holdt mig fra det, da jeg synes de er ret dyre og kommer så i tvivl om, at jeg overhovedet får den brugt. Men det lyder da godt nok nemt, og hellere få sådan en omgang hjemmelavet juice end dem på katon.

Hvilken een har du købt?

Anmeld

26. oktober 2010

Ellim

En Philips i metal/sort til 748 kr i Elgiganten i sidste ude..

Den er måske lidt dyr, men også SUPER god!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.