merle 5 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Pige2009

En dejlig basse - lige om lidt er hun overalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Maise

Ihh hvor er hun dog skøn, lige til at bide i - HAPS

Anmeld

25. oktober 2010

LISBETH:-)

merle2010 skriver:

hvor meget spiser hun da.. Merle får flaske med nutramigen da hun er mælkeallergiker, hun får 200 ml hver 3 time ca.. og så bliver en af flaskerne erstattet med hjemmelavet grød uden fedtstof.. så der må være godt gang i det MME...

Fra hun var nyfødt til 4 mdr fik hun 8 x bryst og 5 x flaske i døgnet - altså 13 måltider i døgnet.

Fra 4 mdr til 5 mdr har hun fået 1 x grød, 1 x frugtmos og 1 x grønsagsmos og så 3 - 4 x flaske (230 ml pr gang) i døgnet. Min mælk stoppede pludselig for 3 uger siden. dette i samråd med sp, egen læge og børnelæge - det har også hjulpet hun har "kun" taget 1 kg på den sidste måned hvor hun eller min. har haft taget 1,5 kg på de andre måneder.

Anmeld

25. oktober 2010

merle2010

det må jeg sku nok sige.. det er heller ikke så lidt.. hun spiser godt den unge dame men det gør merle osse hun kan sagtens spise 300 ml majsvælling inden hun skal sove.. men så sover hun altså også til kl. 8 næste morgen uden mad.. så det er meget rart.. Sover din pige igennem om natten eller får hun også mad der??

Anmeld

25. oktober 2010

LISBETH:-)

merle2010 skriver:

det må jeg sku nok sige.. det er heller ikke så lidt.. hun spiser godt den unge dame men det gør merle osse hun kan sagtens spise 300 ml majsvælling inden hun skal sove.. men så sover hun altså også til kl. 8 næste morgen uden mad.. så det er meget rart.. Sover din pige igennem om natten eller får hun også mad der??

Fra kl. 19.30 til 7.00 (hvor hun bliver vækket af storesøster ) Er hun oppe 1 gang. Så jeg klager ikke.

Vi har forsøgt med vælling men hun vågner stadig 1 gang, og så er det jo ligegyldigt.

Hvad vejede Merle ved fødslen? Elina vejede 3720 g og var 51 cm

Anmeld

26. oktober 2010

merle2010

merle vejede 4150 og var 55 lang.. så bestemt ikke nogen lille baby..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.