har lige brug for lidt hjælp. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

densmukkeline

Hej

jeg har normalt en cyklus på 28 dage. men den blev til 27 dage i denne cyklus. der opstod i forbindelse med jeg havde mens  en slem smerter i højre side. & kun højre! den vat så slemt at hele smerten sad omme i ryggen og til røven.. jeg blev simpelthen nødt til at ligge ned og det hjalp bare ikke ): det var som en slags sidestik i hele højre side. og kunne fornemme jeg var en anelse hård omkring det punkt.. nu er der ingenting kun en svag ømhed..

nogle der ved hvad dette dog kunne skyldes ? tror næppe det var en implantationsblødning da jeg forventede en mens på 28 dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

densmukkeline

slet ingen der ved noget

Anmeld

25. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg ved det ikke, men voldsomme mens smerter kan godt gå om i ryggen. Nerverne er forbundet med lænden, og jeg tænker, at hvis lænden er meeeget udsat, så kan det give udslag i resten af bagsiden

Anmeld

25. oktober 2010

densmukkeline

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg ved det ikke, men voldsomme mens smerter kan godt gå om i ryggen. Nerverne er forbundet med lænden, og jeg tænker, at hvis lænden er meeeget udsat, så kan det give udslag i resten af bagsiden

.okey, tusind tak

Anmeld

25. oktober 2010

vmullepiigen skriver:

.okey, tusind tak

Ved det ik med sikkerhed, men kunne godt forestille mig at det var tilfældet.

Anmeld

25. oktober 2010

densmukkeline

Ved det ik med sikkerhed, men kunne godt forestille mig at det var tilfældet.

nej det rigtigt.. men det var meget underligt

haar aldrig været udsat for det før, udover ÆL

Anmeld

25. oktober 2010

vmullepiigen skriver:

nej det rigtigt.. men det var meget underligt

haar aldrig været udsat for det før, udover ÆL

Lyder ihvertfald ikke rart. Jeg har ikke oplevet så store smerter ved ÆL, men det er jo forskelligt. Til gengæld har jeg døjet rigtig meget med mens smerter.

Anmeld

25. oktober 2010

densmukkeline

Lyder ihvertfald ikke rart. Jeg har ikke oplevet så store smerter ved ÆL, men det er jo forskelligt. Til gengæld har jeg døjet rigtig meget med mens smerter.

så er du kun heldig..

MEN jeg håber self. lidt på jeg er gravid og måske være derfor...

Anmeld

25. oktober 2010

vmullepiigen skriver:

så er du kun heldig..

MEN jeg håber self. lidt på jeg er gravid og måske være derfor...

Heldig?  Mine mens smerter har været og er nogle gange rigtig slemme - desværre. Men jeg har lært at tackle det bedst muligt.

Jeg håber også for dig at du er gravid. Nogle piger mærker meget til det når ægget sætter sig fast.

Anmeld

25. oktober 2010

densmukkeline

Heldig?  Mine mens smerter har været og er nogle gange rigtig slemme - desværre. Men jeg har lært at tackle det bedst muligt.

Jeg håber også for dig at du er gravid. Nogle piger mærker meget til det når ægget sætter sig fast.

håber jeg er heldig.. selvom jeg har blødt meget!  

men smerterne har været meget anderledes denne gang, og mens kom også en dag for tidligt.. så jeg håber da et eller andet sted jeg er .. og det bare er kroppen der gemmer på en spire

'ja altså mine mens plejer være milde.. men denne gang kunne jeg ikke holde det ud ..!! men ja som sagt så er du bare heldig!!.. har du selv børn eller planlægger?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.