se hvad jeg får

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

frk Jensen

Tulipan skriver:

Og så lige i hovedet på en der er sulten. Ikke sødt gjort

Har du ikke lige spist kage?

SÅ lusket et billed caroline... Jeg er jo NØDT til at gå ud og lave mig en skål " jeg-er-lækker-sulten-uden-at- have-det fjerneste-godt-i-huse".... Hæhæ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Loppe skriver:

Ikke dårligt... Uhmmm

men hold da helt op, kan du godt spise 10???

æbleskiver er nok den eneste ting jeg aldrig bliver mæt af

Sidste år oprettede jeg en tråd om hvor mange jeg havde ædt og jeg havde DÅRLIG samvittighed... så vidt jeg husker havde jeg spist 17

Anmeld

25. oktober 2010

twinboys

Ihhhh altså det var fejt...

Anmeld

25. oktober 2010

Ina33

Caroline86 skriver:

æbleskiver er nok den eneste ting jeg aldrig bliver mæt af

Sidste år oprettede jeg en tråd om hvor mange jeg havde ædt og jeg havde DÅRLIG samvittighed... så vidt jeg husker havde jeg spist 17

17 ???? WOW det er jo helt vildt...  Du burde melde dig til en konkurrence i æbleskivespisning...

Anmeld

25. oktober 2010

Vingummien

Ungermann skriver:

SÅ lusket et billed caroline... Jeg er jo NØDT til at gå ud og lave mig en skål " jeg-er-lækker-sulten-uden-at- have-det fjerneste-godt-i-huse".... Hæhæ

Nej er jo desserten, har kun prøve smagt

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

saxi skriver:

Arhhhhh Caroline - det var ikke pænt gjort!!! Fyyy skamme...

tænk, jeg mindes du skrev præcis det samme da jeg sidste år oprettede en tråd magen til!?

Kæmpe knus (og en enkelt æbleskive)

Anmeld

25. oktober 2010

Meliora

Ungermann skriver:

Hehe, det er der man finder gamle rester makroner, kammerjunker, knækbrød osv. :-) Mmmm, ku også godt klare en omgang ævleskiver, men vi er på kur, så det går ik:-(

Anmeld

25. oktober 2010

frk Jensen

FruRafn skriver:

Hehe, det er der man finder gamle rester makroner, kammerjunker, knækbrød osv. :-) Mmmm, ku også godt klare en omgang ævleskiver, men vi er på kur, så det går ik:-(

hehe.. netop.. jeg har lige smækket kager sammen til imorgen, så jeg har vist en pakke rest kiks i skabet..

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

Loppe skriver:

17 ???? WOW det er jo helt vildt...  Du burde melde dig til en konkurrence i æbleskivespisning...

ja, det er måske en god idé!

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

mums..
Men jeg har lige spist flødebolle med marcipan bund.. yummi. Men nu kunne der godt være plads til en æbleskive eller 2... mmmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.