Barselsdagpenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

sarahb

Thildesmor skriver:

synes nu det er en god løn

Jeg tror jeg hellere må ringe til dem imorgen og hører hvad de kunne tænke sig at give mig.

1000 tak for svar

hvis hende den anden fik 110 og jeg 160 og hun får 6500 hver 14.dag og jeg får 13000 hver måned er det det samme og ligger du så også inden for 110-160 kr i timen, ja så får du også ca. 13000 udb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Thildesmor

Ungermann skriver:

hæhæ.. er du begyndt at sælge ud af dine sko nu

jeg lure lige... mangler et par varme støvler mere til vinter..

hehe ja måtte hellere få ryddet lidt op hehe der er hvis desværre ikke så mange varme støvler imellem

Anmeld

25. oktober 2010

frk Jensen

henh01 skriver:

hvad hed den før skat, kan du huske det?

Nej overhovedet ikke... eller måske jo... jeg fik dem udbetalt hver 14. dag.. kan det måske have været 8000.. eller 9000? ej jeg tror det har været lige deromkring..

Anmeld

25. oktober 2010

Thildesmor

sarahb skriver:

hvis hende den anden fik 110 og jeg 160 og hun får 6500 hver 14.dag og jeg får 13000 hver måned er det det samme og ligger du så også inden for 110-160 kr i timen, ja så får du også ca. 13000 udb.

Du har ret  åhh... var så bange for at vi skulle til at leve af havergryn herhjemme det næste halve år

Anmeld

25. oktober 2010

frk Jensen

Thildesmor skriver:

hehe ja måtte hellere få ryddet lidt op hehe der er hvis desværre ikke så mange varme støvler imellem

hehe.. nej sandaler går vist ikke med den vinter vi har her i dk

Nå jeg må hellere lige få hængt balloner op... ( shit det gør nas i kæberne at puste 10 balloner op)

Men jeg tror at du vil få nok udbetalt til at kunne få havregryn 6 dage og risengrød 1 dag...

Anmeld

25. oktober 2010

Malthes mor

Thildesmor skriver:

hvordan reger de det ud så? er det MEGET lavere?

Det er ca 80% af din alm løn.

Anmeld

25. oktober 2010

Thildesmor

Ungermann skriver:

hehe.. nej sandaler går vist ikke med den vinter vi har her i dk

Nå jeg må hellere lige få hængt balloner op... ( shit det gør nas i kæberne at puste 10 balloner op)

Men jeg tror at du vil få nok udbetalt til at kunne få havregryn 6 dage og risengrød 1 dag...

hehe ja håber da på den risengrød så

ÅHH ja det er imorgen prinsen har fødselsdag, håber han får en dejlig dag. Og nyder sine mange ballonner

Anmeld

25. oktober 2010

Thildesmor

Malthes mor skriver:

Det er ca 80% af din alm løn.

perfekt det passer også meget godt med de 13000 de andre siger

Anmeld

25. oktober 2010

henh01

Ungermann skriver:

Nej overhovedet ikke... eller måske jo... jeg fik dem udbetalt hver 14. dag.. kan det måske have været 8000.. eller 9000? ej jeg tror det har været lige deromkring..

Må jeg spørge hvor højt dit fradrag er?? Kan slet ikek få det til at jeg skal have så meget, da jeg fandt ud af på nettet at "timelønnen" er 101 kr i time på barselsdagpenge, så burde jeg kun have 11000 kr udbetalt.

Anmeld

25. oktober 2010

Malthes mor

Thildesmor skriver:

perfekt det passer også meget godt med de 13000 de andre siger

Hvis du går ind på borger.dk så akn du beregne din præcise dagpenge udbetaling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.