hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. august 2008

moniquesmor

min datter er begyndt af bide, rive, nive, og slå. jeg har prøvet af sætte hende over i en krog. sagt nej til hende.. men ingen ting hjælper :'( og synes ikke det er så hyggeligt. er ved af hver flov over det. hun er ene barn så der er kun hende så ikke fordi hun ikke for opmærksomhed nok.:'(>( nogle der kan hjælp så min datter kan holde op med det igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2008

Honningblomst

Lad være med at skælde ud eller sætte hende væk...hun er slet ikke gammel nok til at forstå sammenhængen og hun ved ikke det hun gr gør ondt eller er forkert.
tag hendes hånd væk lige så stille og sig med helt almindelig stemme: ae ae, ikke slå... eller få hende til at tænke på noget andte når hun gør det....sig se derude er en fulg eller lign.
Kunne forstå hvis dit barn var fire-fem år, men den måde hun præver forskellige måde af opførsel af er helt naturligt og skal ikke straffes, i min verden...fortæl hvad der er et bedre alternativ eller få hende til at tænke på og lave noget andet.
Og lad være med nogen sidne at være flov over dit barn...læste nogle ret kloge ord, synes jeg...der stod at man som forældre skulle huske at ens barn IKKE var sat på jorden for at gøre en ære...og det er jo helt rigtigt.
Knus Eva

Anmeld

6. august 2008

tasha33

hvor er det de helt rigtige ord, kan kune være enige med hvad eva skriver:) det er en periode som de skal igennem, den er træls, men det kommer hurtig hvor de ikke gør det mere:)

Anmeld

6. august 2008

<3

jeg ville prøve at give hende mere kærlighed et kram og ros når hun opfører sig "ordentligt". :D

Synes også at det er alt for tidligt med straf på den måde

Anmeld

6. august 2008

moniquesmor

jeg giver min datter masser af kærlighed(?)

Anmeld

6. august 2008

Honningblomst

moniquesmor skriver:

jeg giver min datter masser af kærlighed(?)

Er der nogen der skriver du ikke gør det? fokuser på det positive og ignorer og afled på det negative-

Anmeld

6. august 2008

moniquesmor

jeg ville prøve at give hende mere kærlighed et kram og ros når hun opfører sig "ordentligt".

jaah

Anmeld

6. august 2008

Honningblomst

moniquesmor skriver:

jeg ville prøve at give hende mere kærlighed et kram og ros når hun opfører sig "ordentligt".

jaah

Og tænk så på der intet udspekuleret eller ondt er i børn...du skal bare hjælpe og vejlede hende og der komme masser af det...;)

Anmeld

6. august 2008

MorCamilla

Du har allerede fået gode råd.. men jeg vil bare lige fortælle dig at du ikke er den eneste med det problem.. Vi har også haft en periode hvor Mikkel ville bide hele tiden og helt umotiveret.. Men det gik heldigvis over igen...:)

Husk at det bare er en periode, selv om det er svært at huske på, når det står på..

Knus fra Camilla.

Anmeld

7. august 2008

<3

Jeg mente og skrev da vist også som Camilla sagde at det var mere bare for at forsøge at vende det negative.

Ja det er vist bare en periode - ringe trøst ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.