Jeg har HØRT at det er sværrest at gå fra par til at være "par med barn".
Og nemmere med nummer 3 end med nummer 2. Altså at man ligesom mærker en større forskel med to. Hvor der selvfølgelig også er meget at se til, og gøre, når man får et 3. barn, men at det ikke fylder helt så meget på samme måde, og derfor ikke rigtigt "vælter tårnet", da det er lige højt med eller uden - sådan lidt hårdt sagt. Men på den gode måde - Det skulle altså for mange være lettere, når det er trejde barn, end med første og/eller andet barn.
Men jeg taler jo ikke af egne erfaringer, da jeg (endnu) "kun" selv har 2.
Vi snakker om, OM vi en dag skal have nummer 3 barn herhjemme.
Det tror jeg vi ender med. MEN det bliver ikke indenfor de næste par år! .....Det har vi ikke plads og råd til, som det er lige nu, og den mentale konto med overskud til mere er heller ikke fyldt nok til én mere. Så HVIS det blive, så kommer der til at gå et godt stykke tid. Men vi har heller ikke udelukket det.... Så det må vi se på, og snakke om, hen ad vejen
....Ønsket er der nu nok ét eller andet sted i os begge to, men de andre ting skal også lige være på plads, før det giver fuldt mening, at sætte flere til. Lige nu har jeg nok i at være mor for de to små, som jeg har + passe skole/praktik, mv.
Men jeg er ikke nået dertil, hvor jeg kan sige, at jeg med sikkerhed har fået dé børn jeg skulle. Måske, måske ikke....!
Hvis i pønser på, at ville have en baby sammen igen, så er lysten der vel nok også til det?! ....Så jeg stemmer da også for

Anmeld