Skal - skal ikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg har HØRT at det er sværrest at gå fra par til at være "par med barn".
Og nemmere med nummer 3 end med nummer 2. Altså at man ligesom mærker en større forskel med to. Hvor der selvfølgelig også er meget at se til, og gøre, når man får et 3. barn, men at det ikke fylder helt så meget på samme måde, og derfor ikke rigtigt "vælter tårnet", da det er lige højt med eller uden - sådan lidt hårdt sagt. Men på den gode måde - Det skulle altså for mange være lettere, når det er trejde barn, end med første og/eller andet barn.

Men jeg taler jo ikke af egne erfaringer, da jeg (endnu) "kun" selv har 2.
Vi snakker om, OM vi en dag skal have nummer 3 barn herhjemme.
Det tror jeg vi ender med. MEN det bliver ikke indenfor de næste par år! .....Det har vi ikke plads og råd til, som det er lige nu, og den mentale konto med overskud til mere er heller ikke fyldt nok til én mere. Så HVIS det blive, så kommer der til at gå et godt stykke tid. Men vi har heller ikke udelukket det.... Så det må vi se på, og snakke om, hen ad vejen  ....Ønsket er der nu nok ét eller andet sted i os begge to, men de andre ting skal også lige være på plads, før det giver fuldt mening, at sætte flere til. Lige nu har jeg nok i at være mor for de to små, som jeg har + passe skole/praktik, mv.

Men jeg er ikke nået dertil, hvor jeg kan sige, at jeg med sikkerhed har fået dé børn jeg skulle. Måske, måske ikke....!

Hvis i pønser på, at ville have en baby sammen igen, så er lysten der vel nok også til det?! ....Så jeg stemmer da også for   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

KWL

JustAnotherName skriver:

Jeg har HØRT at det er sværrest at gå fra par til at være "par med barn".
Og nemmere med nummer 3 end med nummer 2. Altså at man ligesom mærker en større forskel med to. Hvor der selvfølgelig også er meget at se til, og gøre, når man får et 3. barn, men at det ikke fylder helt så meget på samme måde, og derfor ikke rigtigt "vælter tårnet", da det er lige højt med eller uden - sådan lidt hårdt sagt. Men på den gode måde - Det skulle altså for mange være lettere, når det er trejde barn, end med første og/eller andet barn.

Men jeg taler jo ikke af egne erfaringer, da jeg (endnu) "kun" selv har 2.
Vi snakker om, OM vi en dag skal have nummer 3 barn herhjemme.
Det tror jeg vi ender med. MEN det bliver ikke indenfor de næste par år! .....Det har vi ikke plads og råd til, som det er lige nu, og den mentale konto med overskud til mere er heller ikke fyldt nok til én mere. Så HVIS det blive, så kommer der til at gå et godt stykke tid. Men vi har heller ikke udelukket det.... Så det må vi se på, og snakke om, hen ad vejen  ....Ønsket er der nu nok ét eller andet sted i os begge to, men de andre ting skal også lige være på plads, før det giver fuldt mening, at sætte flere til. Lige nu har jeg nok i at være mor for de to små, som jeg har + passe skole/praktik, mv.

Men jeg er ikke nået dertil, hvor jeg kan sige, at jeg med sikkerhed har fået dé børn jeg skulle. Måske, måske ikke....!

Hvis i pønser på, at ville have en baby sammen igen, så er lysten der vel nok også til det?! ....Så jeg stemmer da også for   

Du har nok ret - måske har vi været igennem de største omvæltninger.

Synes bare at 3 børn... men synes også at 3 børn...

Måske skal vi bare lade skæbenen bestemme om jeg skal være gravid

Anmeld

26. oktober 2010

lion

Kristinewl skriver:

Hey skønne tøser

Jeg her nu i et stykke tid gået og tænkt på hvordan det ville være at have en baby igen

Thomas og jeg er dog begge enige om ikke at vid om vi har lyst

Den ene dag har vi og næste dag synes vi bare vi har nok.

Er det normalt ?? Eller er det fordi vi i bund og grund ikke har lyst??

Tænkte at i kloge piger kunne hjælpe mig med at skrive + og - 'er

Kristine - der er i total baby, fødsels, amning mode

Ja den er svær.

Men jeg vil sige at hvis I snakke om at få en til, ja så vil I jo på et plan gerne ha en mere.

Jeg har 2 små børn og jeg vil gerne ha en mere, men jeg har altid gerne vilel ha mange så......

Jeg siger for

Anmeld

27. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Kristinewl skriver:

Hey skønne tøser

Jeg her nu i et stykke tid gået og tænkt på hvordan det ville være at have en baby igen

Thomas og jeg er dog begge enige om ikke at vid om vi har lyst

Den ene dag har vi og næste dag synes vi bare vi har nok.

Er det normalt ?? Eller er det fordi vi i bund og grund ikke har lyst??

Tænkte at i kloge piger kunne hjælpe mig med at skrive + og - 'er

Kristine - der er i total baby, fødsels, amning mode

Hej søde

Et hvert barn der bliver født ind i jeres familie, vil være velsignet. Lige netop fordi det kommer i JERES familie!!!

Jeg gad i hvert gerne være lille baby af dig.

Så af plusser vil jeg sige: ALLLLLLT

Minusser: INGEN (i det lange løb ;)

Så fra mig må det blivet et stort og rungende: GOOOOOOOOOOOO for it!!!

Knus fra os.

Anmeld

27. oktober 2010

KWL

Rose <3 skriver:

Hej søde

Et hvert barn der bliver født ind i jeres familie, vil være velsignet. Lige netop fordi det kommer i JERES familie!!!

Jeg gad i hvert gerne være lille baby af dig.

Så af plusser vil jeg sige: ALLLLLLT

Minusser: INGEN (i det lange løb

Så fra mig må det blivet et stort og rungende: GOOOOOOOOOOOO for it!!!

Knus fra os.

Åh hvor er du dog dejlig. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.