julegaveideer til voksne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Kruse90

dejlige ønsker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

saxa

Tilmeldt skriver:

Jeg ønsker mig kun wellness til mig selv i år!!Hehe...

Ga vekort til frisør, ga vekort til ansigtsbeha ndlinger gavekort til massage, gavekort til spa-halløj..

Stine og Lisa,

Uha.. Det lyder skisme også lækkert.. Kunne være man skulle skrive det på listen

Et andet ønske er gavekort til tattoo.. Skal ha skrevet sønnens navn under datterens..(Og have lavet noget andet)

Anmeld

25. oktober 2010

Dinna88

Jeg har meget lidt til rådighed, så når jeg ser noget jeg virkelig ønsker mig for fornøjelsens skyld eller noget praktisk, så skynder jeg mig at skrive det ned Det er derfor der er "så mange". I skrivende stund ville jeg ikke en gang have husket halvdelen af de ting. Det kunne du jo gøre fremover (: Det er super smart.

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

Dinna88 skriver:

Jeg har meget lidt til rådighed, så når jeg ser noget jeg virkelig ønsker mig for fornøjelsens skyld eller noget praktisk, så skynder jeg mig at skrive det ned Det er derfor der er "så mange". I skrivende stund ville jeg ikke en gang have husket halvdelen af de ting. Det kunne du jo gøre fremover (: Det er super smart.

det ivl jeg gøre

Anmeld

25. oktober 2010

Sofia

Jeg ønsker mig en thekande fra Greengate, nogle fine gummistøvler, Årgang nul på dvd, Ørnen på dvd, Nikolaj og Julie på dvd, en blush fra loreal, pudder og mascare fra Nilens jord, læder pusletaske fra Storksak, sort kappe i uld som kan bruges som overtøj, ekstern harddisk, hue og vanter og nogle forskellige fine ting fra rice..

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

lyder lækkert

Anmeld

25. oktober 2010

henh01

Hvis du ikke har baby på vej så er gavekort til teater forestillinger altid et hit hos mig, men vi får baby i nov og tror derfor ikke tiden til teater er der..

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

henh01 skriver:

Hvis du ikke har baby på vej så er gavekort til teater forestillinger altid et hit hos mig, men vi får baby i nov og tror derfor ikke tiden til teater er der..

desværre har jeg ikke baby på vej

Anmeld

26. oktober 2010

sarahb skriver:

Esprit, orient sengetøj 200x220
2 pudebetræk fra Day med fatimas hånd i pudder/lavendel
Lucky charm clover halskæde fra patriciafields.com
dolce gabbanna rockabily ur fra ure-guld-sølv nedsat til 995
gavekort til piercing.dk til skin divers
kopholder til barnevogn
board til barnevogn, easy walker.

NUII!!!! Det er fedt, det sengetøj dér!!!!

Stine og Lisa.

Anmeld

26. oktober 2010

sarahb

Tilmeldt skriver:

NUII!!!! Det er fedt, det sengetøj dér!!!!

Stine og Lisa.

ja i love it.. Det er SÅ vidunderligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.