Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
her til aften har jeg obseveret Milas giver mig smil i flæng og de er beviste, hovedet er ikke en skilpaddes og de fede kinder indeholder SMILEHULLER
charmebøffen der lige har smeltet sin moar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
waw hvor er han lækkerKan godt forstå du smelter Kram
Mums en lækker lille baby.... Næsten samme alder som vores Peter...
Kruse90 skriver: waw hvor er han lækkerKan godt forstå du smelter Kram
tak
ha ha ja tænk jeg for 1 dag siden var en desperat mor der lige skulle undgå baby trådende fordi han bare lå og gjorde nada, faldt bare i søvn på maven...
og vupti stor kontakt, smil, nye lyde
så NU er jeg da helt oppe at ringe
Mai-pigen skriver: Mums en lækker lille baby.... Næsten samme alder som vores Peter...
er peter ældre end Milas ?
skal da love for det kan tage hop, brokkede mig sidst over manglende udvikling og idag wupti - vildt
mariaogmarcus skriver: tak ha ha ja tænk jeg for 1 dag siden var en desperat mor der lige skulle undgå baby trådende fordi han bare lå og gjorde nada, faldt bare i søvn på maven... og vupti stor kontakt, smil, nye lyde så NU er jeg da helt oppe at ringe
waw det er da vildtkan virkelig godt forstå du er helt oppe og ringe
mariaogmarcus skriver: er peter ældre end Milas ? skal da love for det kan tage hop, brokkede mig sidst over manglende udvikling og idag wupti - vildt
Nej, din lille Milas er ældre end Peter.. Han er fra d.22.september!!
Mai-pigen skriver: Nej, din lille Milas er ældre end Peter.. Han er fra d.22.september!!
ahhhh oki
Ja det går bare stærkt pludselig. Min Malte er 10 uger og for nogle uger siden begyndte han også at smile bevidst. Nu får jeg bare de største smil når han vågner eller vi leger. Han siger også rigtig mange lyde efterhånden og pludre meget. Så bare vent om nogle uger kan du slet ikke forstå hvor stærkt det er gået .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128