D-vitamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

FrkJensen

Min datter får noget så ondt i maven af d-vitamin. Jeg har læst, et eller andet sted herinde, at man kan købe d-vitamin lavet på vand. Er der nogen som ved hvad det hedder? Som jeg forstår det, er det kun ACD dråber som er lavet på vand, men det kan hun jo ikke få da hun får MME. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Klumpe-dumpe

FrkJensen skriver:

Min datter får noget så ondt i maven af d-vitamin. Jeg har læst, et eller andet sted herinde, at man kan købe d-vitamin lavet på vand. Er der nogen som ved hvad det hedder? Som jeg forstår det, er det kun ACD dråber som er lavet på vand, men det kan hun jo ikke få da hun får MME. 

Hvorfor kan din datter ikke få ACD-dråber, når hun får mme?

Min datter er født fortidligt, og hun startede med ACD-dråber da hun var 4 uger og hun fik også mme.

Anmeld

25. oktober 2010

LISBETH:-)

Min datter fik også ondt i maven af d-dråber jeg købte på apoteket. De har 2 forskellige slags og jeg købte bare de andre og dem har der ingen problemer været med. Jeg har også købt nogen i matas dem får hun heller ikke ondt i maven af

Anmeld

25. oktober 2010

FrkJensen

ACD dråber ER vist til fortidligt fødte. Men ellers er det noget med at de kan få for meget A-vitamin, da dette også er i MME.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.