Stor Bil 6+ pers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Moaaar <3

Hvilke biler fås med 6 person sæder og derover ?

kender kun berlingoen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Jibbe

Der er Peugeot 5008, Citroen C4 Picasso, Nissan qashqai 5+2, Ford s max. Hmm det var lige dem jeg kunne komme på pt.

Anmeld

25. oktober 2010

Moaaar <3

Jibbe skriver:

Der er Peugeot 5008, Citroen C4 Picasso, Nissan qashqai 5+2, Ford s max. Hmm det var lige dem jeg kunne komme på pt.

sidder man "højt" i de biler som f.eks i en berlingo?

Anmeld

25. oktober 2010

Gustavsmor

Prutten 24+ skriver:

Hvilke biler fås med 6 person sæder og derover ?

kender kun berlingoen

Opel Zafira...det er også en pæn bil syns jeg!

Anmeld

25. oktober 2010

Sunflower

Prutten 24+ skriver:

sidder man "højt" i de biler som f.eks i en berlingo?

Det gør man i hvert fald i Nissan'en - ved ikke med de andre. Men den kan varmt anbefales

Anmeld

25. oktober 2010

Moaaar <3

Jibbe skriver:

det er godt nok nogen dyrer basser.....gerne til en pris ikke over de 50.000kr brugt sfølig

Anmeld

25. oktober 2010

VIPpigen

Den nye volkswagen sharan... Ved du også kan få den gamle model i 7 per. bil... den nye koster nemlig over 500.000. Vi kiggede på den i går, og lovede kæresten han måtte få den NÅR vi fik en strandvejsvilla i hellerup Hihi

Anmeld

25. oktober 2010

Anja

Renault Grand Scenic er en halvhøj 7 personers. Vi har sådan en og er glade for den.

Anmeld

25. oktober 2010

morNov2010

Vi har selv en Fiat Multipla. Ikke verdens flotteste bil (nogle ville måske sige den grimmeste i verden GG), men absolut en bil jeg kan anbefale. Tre sæder foran og tre sæder bagi. Kabinen er fuldendt, man sidder højt i bilen, og der er god plads på alle 6 sæder.

Grunden til vi valgte den fremfor en 7-personers bil var, at:

1. Vi har kun brug for 6 sæder (2 voksne og 4 børn)

2. Bilen er lige så lang som en almindelig bil, dvs. lidt lettere at manøvrere rundt.

3. Der er langt mere bagagerumsplads i end i en 7-personers bil, hvor der er taget fra til en ekstra række sæder. Dvs. vi kan uden problemer have barnevogn OG 4 børn + let oppakning i bilen.

Kh Mette

Anmeld

25. oktober 2010

TinaPina

Opel zafiraen og volkswagen Touran kan vel efterhånden fåes nede i den prisklasse og det er 7 sæders

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.