Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tristan starter i DP på mandag og jeg kan bare ikke blive enig med mig selv om hvad han behøver af fodtøj..
Han går ikke selv endnu, men stiller sig op og går rundt hele tiden...bruger ca str 19-20... Hvad kan man få af sko han virkelig kan bruge (Bløde og varme)???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad med regntøj, termotøj i den størelse (86 nu) Når han har flyverdragt???
Det er svært... ellers er jeg ret sikker på dp'eren nok skal sige hvis der mangler noget... :)
MoarJ skriver: Det er svært... ellers er jeg ret sikker på dp'eren nok skal sige hvis der mangler noget...
Det er svært... ellers er jeg ret sikker på dp'eren nok skal sige hvis der mangler noget...
Ja ikk... Tror også at jeg må høre hende.. Så det ikke er penge ud af vinduet
maria_wt skriver: Ja ikk... Tror også at jeg må høre hende.. Så det ikke er penge ud af vinduet
Jeg havde heller ikke alverden fra starten af... Dagplejeren er nu så rar at sige hvis Julie skal have det eller det med... :)
jeg tror umiddelbart at et par varme termo futter er nok når han ikke går endnu.
Rasmus har regntøj og flyverdragt, men ingen termotøj (jeg har aldrig brugt termotøj)
men ja, ellers skal dp nok melde ud.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128