SeptemberBaby skriver:
Hallo du! Det er IKKE for sent at dele FB med os!
Jeg vil da meget gerne høre om dine fødsler, - og da især hvis du har en sjov historie.
En FB er en FB, - den behøver ikke være høj-aktuel!
Ved du hvad, jeg starter skisme en tråd om emnet.
Kh
Hehe jeg har lagt begge mine fødselsberetninger ind her for lææææænge siden....
Det jeg egentlig tænkte på, var mere den spænding man har som "tilskuer" og den følelse jeg havde, da jeg gik igang med at føde, og da jeg var færdig, af at folk heppede på mig, og nogle få nåede (her 2. gang) at få at vide, at nu var vi på vej....
Det som egentlig var rigtig sjovt var, at nogle kunne huske terminen, en enkelt oprettede (uforvarende om hvad jeg var just igang med) et indlæg hvor hun puuuuuustede og pruuuuustede en storm af vestøv mod mig - da jeg et par timer senere var hjemme, kunne jeg jo bede hende holde lidt igen på sine lungers kraft, forid det simpelthen gik så stærkt at jeg ikke engang var i stand til at holde mit barn selv da han endelig FIK LOV at komme ud
En anden sendte en sms, at hvis jeg altså ikke lige lå og fødte, så var der bud efter mig på kidtalk. Og siden jeg jo altså lå og fødte, kunne jeg (vidst ca.) en time senere sende hende et nybagt baby billede, med besked om at hun måtte undskylde jeg ikke lige kunne svare hende med det samme, men at jeg faktisk havde haft liiiiidt travlt med at bringe mit barn til verden

en tredje fik en sms, at nu havde jeg veer, og det gjorde fandmer ondt, og at vi om lidt ville køre mod sygehuset.... 1 time senere fik hun også et billede af baby

Dem der modtog eller sendte beskeder, var alle mellem 8 og 9 om morgenen... Og klokken 14 sad jeg her hjemme i sofaen, og svarede på alt det jeg ikke fik svaret på sms
Så på den måde var det bare smadder sjovt, da jeg skulle have nummer 2, at være del af det her netfællesskab, som vi jo også alle oplevede da for eksempel rosa, Tjuhl, Zafir og mange mange mange andre piger her fra skulle føde....