Børn kan til tider drive os forældre helt derud, hvor ingen mennesker burde komme :)), men sådan er de jo :D.
Åh Pia, hvor jeg kender det! Jeg skælder ikke meget ud, men forklarer meget hvorfor jeg bliver gal og sur. På den måde får vi løst rigtig mange ting uden det helt store tam-tam. Jeg råber og skriger aldrig af dem, men jeg vil da indrømme, at jeg til tider kan få hævet stemmen en smule...:$.
Jeg får heldigvis sendt dem en tur på værelset og køle af, inden det kommer så vidt - og så kan jeg også lige køle af imens :).
Til tider kan det godt være svært - min mand har f.eks. meget svært ved at stå fast ved sine ord. F.eks. at nu kommer de på værelset og køle af eller nu kører vi hjem osv. Hvorimod jeg står meget fast, de ved godt de ryger på værelset eller vi kører hjem....jeg kommer ikke med tomme trusler og det ved Stefanie i hvert fald godt, Alexander skal lige have lov til at lære det, han er jo trods alt ikke så gammel endnu ;)
Men jeg mener ikke man kommer nogen vegne med råben og skrigen, tværtimod får børnene ingen respekt for forældrene.
Det var så bare min mening.
Lone
Anmeld