Cd-afspiller til børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.436 visninger
33 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

LotteN

så nærmer julen sig jo og synes Lærke skal ønske sig en cd-afspiller.

men hvilken skal der være - nogen gode forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

wamse

LotteN skriver:

Min datter har en fra Fætter Br, og den kan holde til at hun er lidt hård ved den

Anmeld

25. oktober 2010

Grynt

Tjaa vi har købt cd afspiller fra Elgigaten til 300et-eller-andet pr stk. Virker ganske fint og har endda også været på gulvet et par gange  Til børn ville jeg aldrig købe noget dyrt af samme grund at det er børn det bruger dem og de kan jo somme tider være lidt hårde ved sagerne  Købte dem over nettet og de blev leveret til døren uden fragt omkostninger

Grynt

Anmeld

25. oktober 2010

wamse

LotteN skriver:

Fandt lige et billede af den:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

Vi har en hvis og turkis til isaac fra Sony den er super. Den var også i pink og hvid.. Det var i føtex hvor den var sat ned til 399 eller 499 mener jeg..

Anmeld

25. oktober 2010

saxa

Vi har denne til Yasmin og den holder til lidt af hvert.. Og hun kan selv tænde, skifte nummer mm på den..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2010

LotteN

wamse skriver:

Fandt lige et billede af den:

ja, det var lige alla sådan noget jeg tænkte på. indtil jeg lige så prisen - synes godt nok 500 kr er mange penge, for noget der nok får lidt slag

Anmeld

25. oktober 2010

LotteN

Grynt/Tina skriver:

Tjaa vi har købt cd afspiller fra Elgigaten til 300et-eller-andet pr stk. Virker ganske fint og har endda også været på gulvet et par gange  Til børn ville jeg aldrig købe noget dyrt af samme grund at det er børn det bruger dem og de kan jo somme tider være lidt hårde ved sagerne  Købte dem over nettet og de blev leveret til døren uden fragt omkostninger

Grynt

nej, det er også sådan jeg har det. gider ikke give en bondegård for noget, der nok får et par tæsk i ny og næ

Anmeld

25. oktober 2010

Vingummien

LotteN skriver:

Det var egentlig en god julegave ide. Emil er 2 og er helt blank for hvad han skal have

Anmeld

25. oktober 2010

LotteN

saxi skriver:

Vi har denne til Yasmin og den holder til lidt af hvert.. Og hun kan selv tænde, skifte nummer mm på den..

Det er ellers en rigtig tøse en men jeg havde bare foestillet mig den ville gå i stykker efter et par slag. men du skriver jo så den godt kan holde til lidt af været!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.