Er jeg gravid????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

BabyStella!

th skriver:

Hej Alle

Mig og min kæreste har prævet i mange måned at blive gravide, men uden held, desværre. Men for ca. en uge siden begyndte jeg at få ømme bryster, og skulle have min menstruation i dag, den er ikke kommet, så tog en test...

Hvad siger I til den.. er den god nok?

Jep, den er god nok! Kæmpe tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Dohn...

er jeg mon gravid???

Er meget i tvivl. Jeg havde sidste mens' første dag den 6. okt og ægløsning omk. den 22. 23. okt, min cyklus har været meget uregelmæssig siden jeg stoppede med p-piller i maj. den har heddet 27 dage og efterfølgende 31 28 og den sidste 35.

Nu 4-5 dage efter ÆL har jeg det som om jeg skal til at have mens. Har menssmerter i underlivet og det føles som om at jeg ligefrem kan mærke æggelederen, eller noget. Desuden har jeg vildt meget kvalme. Har prøvet at tage en test, men den viste negativ (det er selvfølgelig også for tisligt).

Forventer først den næste mens tidligst den 1. nov. og senest den 9. nov (pga. den uregelmæssige cyklus).

Vil meget gerne være gravid så håber ikke at det er noget jeg bilder mig selv ind...

Er jeg mon gravid??

Anmeld

26. oktober 2010

Tinehh

Den ser ligeså POSITIV ud, som min gjorde da jeg tog den første gang..

- STORT TILLYKKE!!!

Anmeld

26. oktober 2010

Mira0911

Stort tillykke.... :) 

Anmeld

26. oktober 2010

th

Tak tak alle sammen

Har været ved lægen i dag.. den er god nok,,, jeg skal være mor... det er så vildt at tænke på...

glæder mig vildt meget.. krydser finger fra alle andre...

Anmeld

26. oktober 2010

c_lo

Tillykke med graviditeten :-)

Anmeld

26. oktober 2010

NinaNymannMadsen

jeg tør godt sige tillykke... hvor jeg kan se begge streger meget tydeligt hvertfald

Anmeld

26. oktober 2010

birthee

Synes da også helt bestemt jeg kan se to fine streger!!! Tillykke

Anmeld

26. oktober 2010

ZamanogDania

Tillykke søde.

Anmeld

26. oktober 2010

Pige2009

th skriver:

Hej Alle

Mig og min kæreste har prævet i mange måned at blive gravide, men uden held, desværre. Men for ca. en uge siden begyndte jeg at få ømme bryster, og skulle have min menstruation i dag, den er ikke kommet, så tog en test...

Hvad siger I til den.. er den god nok?

Der er INGEN tvivl - du er gravid! Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.