Bebsen hikker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

C-Posey

Jeg mærker dagligt hikke fra min lille bebs i maven, er gerne flere gange i løbet af dagen.

Gør i andre også det, og flere gange i løbet af dagen?

Jeg tænker også på om det er "normalt" at han hikker så meget, eller hvordan  Håber i forstår mit spørgsmål, ved ikke lige hvordan jeg skal formulere det

Camilla 32+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

serinasmor

det er helt normalt at baby hikker inde i maven ... serina hikkede flere gange om dagen og da vi nåede terminen hoppede maven nærmest af det .... hun hikkede i øvrigt videre på den anden side

serinasmor

Anmeld

25. oktober 2010

Fru.Mäes <3

C-Posey skriver:

Jeg mærker dagligt hikke fra min lille bebs i maven, er gerne flere gange i løbet af dagen.

Jeg tænker også på om det er "normalt" at han hikker så meget, eller hvordan  Håber i forstår mit spørgsmål, ved ikke lige hvordan jeg skal formulere det

Camilla 32+1

Heej

Min bettemand, har osse hik flere gange om dagen - det er super underligt at mærke, at ens mave hopper!

Men det er altså meget normalt, at de får hikke - osse flere gange om dagen

Krams Rikke

Anmeld

25. oktober 2010

C-Posey

Tak for jeres lynhurtige svar

Regnede jo også med det var helt normalt  (går bare hen og bliver så irriteret  hver gang han hikker, har et stillesidende arbejde, så det hele rykker i mig hver gang han hikker )

Men jeg må bare tage det med et smil  og se positivt på det, det hele skal jo heller ikke være så nemt

Anmeld

25. oktober 2010

SussieThyssen

Hehe...min Rebecka var også verdensmester i hikning...og det er hun stadig selvom hun snart bliver 20 år..hun hikker når hun er sulten, når hun er mæt, når hun er træt, når hun har spist eller drukket noget koldt eller bare midt i timerne
Og jeg siger dig hun kunne hikke i min mave.
Så ligesom alle de andre siger, så er det fuldstændigt normalt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. oktober 2010

morethanperfect

Min bebse sluger også meget fostervand , så han hikker også en hel del .. Heh ..

Anmeld

26. oktober 2010

Silas&Mille

Jeg ved faktisk ikke om min lille guldklump hikker

Er rigtig meget i tvivl om hvordan det (bør) føles. H?n er meget aktiv og møffer rundt en stor del af dagen, nærmest som om h?n først falder rigtigt til ro når jeg kommer hjem fra arbejde

Anmeld

26. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

C-Posey skriver:

Camilla 32+1

Hej... jeps det gør min også... dagligt, nogle gange flere runder efter hinanden.....
Har ikke tænkt at det er "unormalt".. igennem de sidste par uger er det blevet mere kraftigt hikke, og det resulterede i i går kunne min kæreste også mærke huin havde hikke :-) Det var helt fantastisk....

Anmeld

26. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

MoriSverige skriver:

Jeg ved faktisk ikke om min lille guldklump hikker

Er rigtig meget i tvivl om hvordan det (bør) føles. H?n er meget aktiv og møffer rundt en stor del af dagen, nærmest som om h?n først falder rigtigt til ro når jeg kommer hjem fra arbejde

altså... ved ikke om det lyder sort... men here goes hehe

Når hun hikker kan jeg mærke det dybt  inde i maven. Hun rør ikke som sådan min mave under "hikkeriet" kun hvis der er et utilfreds spark med :-)
Også kan jeg mærke det meget helt nede hvor hun har hovedet:-)

Ja ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det ellers hehe

Anmeld

26. oktober 2010

Papaya

Min hun hikker også ret meget på en dag, og det er helt normalt, men jeg synes bare at det mærkes lidt ubehageligt. Men bare hun har det godt 

/Prisana 37+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.