Vi venter en........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Janni.

Så har vi været til skanning. Alt ser fint ud, og de kalder vores barn for en lille tyk prop. Utrolig når jeg kun har taget ½ kg på indtil videre. 

Vi venter os en dreng, så nu kan vi begynde at se os lidt mere omkring efter udstyr 

Stor lettelse over at se at vores baby har det godt, mærker jo ikke liv endnu.  Men det kommer jo 

Hilsen 

~ Buito, uge 20 ~

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

BabyMus

Hvor dejligt! Tillykke med drengen. (:

Anmeld

25. oktober 2010

AnneBJ

Stort tillykke med bassen Jeg mærker heller ikke liv endnu, håber det sker lige om lidt for os begge

Anmeld

25. oktober 2010

Svane83

Tillykke med den lille "Tykke" dreng i maven.

Vi skal til scanning på fredag og jeg har også kun taget et halvt kilo på så jeg har da gået at tænkt om jeg bare får en mikro baby, men det kan jeg så læse her ikke nødvendigvis hænger sammen 

Jeg mærker heller ikke liv endnu, selvom jeg ligger meget stille og mærker efter om aftenen og bliver helt stiv ved den mindst bobel eller rumlen i maven... hi hi "uh var det mon den?" Men jeg synes ikke jeg har mærket noget flere gange så jeg venter også på at den lille giver spark fra sig derinde.

Hvornår har du termin?

Carina

Anmeld

25. oktober 2010

Malthesmoar

Buito skriver:

Så har vi været til skanning. Alt ser fint ud, og de kalder vores barn for en lille tyk prop. Utrolig når jeg kun har taget ½ kg på indtil videre. 

Vi venter os en dreng, så nu kan vi begynde at se os lidt mere omkring efter udstyr 

Stor lettelse over at se at vores baby har det godt, mærker jo ikke liv endnu.  Men det kommer jo 

Hilsen 

~ Buito, uge 20 ~

Tillykke med at det er en dreng I venter

Pøj pøj

Har selv en skøøøn dreng

Anmeld

25. oktober 2010

Janni.

Malthesmoar skriver:

Tillykke med at det er en dreng I venter

Pøj pøj

Har selv en skøøøn dreng

Tak, vi glæder os rigtig meget. 

Anmeld

25. oktober 2010

Sofia

Stort tillykke med din lille baby-boy.. Uhh vi ved først kønnet til fødslen men hvor det dog kribler og krabler efter at finde ud af hvad der gemmer sig i maven..

Anmeld

25. oktober 2010

Janni.

Sofia skriver:

Stort tillykke med din lille baby-boy.. Uhh vi ved først kønnet til fødslen men hvor det dog kribler og krabler efter at finde ud af hvad der gemmer sig i maven..

Tak skal du ha.. Vi er simpelhen for nysgerrig til at vente med at se hvad det bliver. 

Nu kan vi så gå igang med lidt shopping 

Anmeld

25. oktober 2010

Sofia

Buito skriver:

Tak skal du ha.. Vi er simpelhen for nysgerrig til at vente med at se hvad det bliver. 

Nu kan vi så gå igang med lidt shopping 

Jeg er også alt for nysgerrig, men kæresten ville gerne vente.. så jeg må begrænse min shoppelyst!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.