Heldragt eller natdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.822 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

SHERO

Måske et underligt spørgsmål, men hvad er forskellen?

Nu har jeg haft købt flere hummel heldragte, og når han har dem på, spørge folk mig hvorfor han har nattøj på... Men er heldragte nattøj? For i så fald synes jeg 200 kr er mange penge at give for nattøj... :-D

Bruger i heldragte som hverdagstøj eller nattøj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

NatasjaL

Tullen85 skriver:

Måske et underligt spørgsmål, men hvad er forskellen?

Nu har jeg haft købt flere hummel heldragte, og når han har dem på, spørge folk mig hvorfor han har nattøj på... Men er heldragte nattøj? For i så fald synes jeg 200 kr er mange penge at give for nattøj... :-D

Bruger i heldragte som hverdagstøj eller nattøj?

Jeg har altid brugt dem som hverdags tøj, da vores børn altid kun har sovet i strømper og bodystock :-)

Anmeld

25. oktober 2010

MariaJ

Stort set som nattøj. Vi har godt nok en enkelt heldragt i sådan noget løs frotté stof, som jeg opfatter mere som en "hyggedragt" til om dagen, og en heldragt i velour med en slags krave, som jeg også opfatter som dagtøj.

Anmeld

25. oktober 2010

Anne85

Det kommer lidt an på hvad det er for en heldragt. Synes nogen af dem er mere nattøjs agtige end andre Men jeg får også ofte at vide "nåå, er hun allerede kommet i nattøjet"

Anmeld

25. oktober 2010

Laulund87

Indtil videre har jeg brugt dem som hverdagstøj, men jeg synes Maria er ved at være for stor til det så nu er det nattøj

Men til sommer, tror jeg godt jeg kunne finde på at bruge dem som hverdagstøj igen fordi de er tynde..

Anmeld

25. oktober 2010

Diana...

Her er det alt 2 forskellige ting. Nattøj er nattøj. Heldragter er heldragter til når man er vågen. Og jeg har aldrig fået det at vide og jeg ELSKER heldragter det er SÅ dejlig nemt når de er små så her har/havde vi flere heldragter end alm tøj det gør sgu bare det hele nemmere  Og så tror jeg nu også at det er meget mere behageligt end et par bukser og en trøje  

Knus Diana der kunne købe sig fattig i heldragter :) 

Anmeld

25. oktober 2010

serinasmor

jeg bruger kun heldragter som nattøj .... men vi har da også haft en enkelt i sådn noget frotte velour halløj som kunne have været brugt som dagstøj .... og så tror jeg hun har en enkelt heldragt med korte ærmer og ben hun brugte om dagen i sommers... men ellers .. kun som nattøj

Anmeld

25. oktober 2010

Corn

Jeg synes at dem uden fødder mest er sparkedragter=dag-tøj... Og dem med fødder er mest som nattøj...

Elsker heldragter, især nu hvor han begynder at lave lidt, når han ligger på gulvet, for så er der ikke knapper, lommer, elastik osv der er i vejen, når man øver sig i at rulle, møve, kravle osv...

Anmeld

25. oktober 2010

Laulund87

Diana... skriver:

Her er det alt 2 forskellige ting. Nattøj er nattøj. Heldragter er heldragter til når man er vågen. Og jeg har aldrig fået det at vide og jeg ELSKER heldragter det er SÅ dejlig nemt når de er små så her har/havde vi flere heldragter end alm tøj det gør sgu bare det hele nemmere  Og så tror jeg nu også at det er meget mere behageligt end et par bukser og en trøje  

Knus Diana der kunne købe sig fattig i heldragter  

Jeg ELSKER virkelig også heldragter, men synes du ikke de virker lidt tynde med en body under i det her vejr

Anmeld

25. oktober 2010

Diana...

Laulund87 skriver:

Jeg ELSKER virkelig også heldragter, men synes du ikke de virker lidt tynde med en body under i det her vejr

Jo det synes jeg det gør. Men Lucas er et varmt barn så de var perfekte til ham den gang, synes det svært med det tøj så det kommer jo and på barnet. Håber lille pigen også kan bruge dem når hun kommer som et vinterbarn . Han bruger dem ikke mere nu synes jeg han er for stor. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.