Lorte "gå"vogne!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.814 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. august 2008

<3

Øv nu skete det igen! Tjalfe forsøgte at rejse sig ved hjælp af en gåvogn også væltede lortet ned over ham hvorefter han bliver dødforskrækket og skriger! :( Og mor bliver ked

Nu er det både play2learn gåvognen og fisherprice som har væltet. Det eneste der dur er åbenbart Brio! Den er desværre bare ikke helt så sjovt :(

Og ja jeg ved godt at det
ikk er en rejsesigvogn men en gåvogn men derfor kan de sgu da godt lave dem ordentlige ikke?

Skulle lige have luft!

Hvad er jeres andres erfaringer med gåvogne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2008

Pia.

De er noget møg det kan jeg kun give dig ret i.... :(

Håber ikke den lille mand har slået sig eller blevet helt skræmt for at rejse sig igen...

væk med den vogn og lad ham rejse sig op af ting der står fast...

Knus fra Pia.

Anmeld

6. august 2008

twinboys

Øhhh lille pus dog... Og helt enig... Gåvogne er ikke noget værd... Gem den væk til han er sikker på sine ben, så kan han lege med den... Nogle putter en mursten ned i den, så er der tyngde på og tipper ikke så let... Men er mere til at børn rejser sig ved noget der står fast, for det bliver stående...

Majbritt

Anmeld

6. august 2008

<3

Jeg prøver men den er købt som legetøj og ikke gåvogn så han leger med keyboarddelen (play2learn) og nej han er heldigvis/desværre frygtløs så er allerede igang igen.

men jeg tror også selvom vi havde sat den fast (joke!!) at jeg tager den af stativet... så sker der ikke mere:@ Der.

men det kan være du ved det; hvornår lærer de hvad der er stabilt nok til at rejse sig op ad?

Har købt masser af bøger og dvd og de siger allesammen at det burde de lærer samtidigt... men synes ikke han gør det :(

Og nej vi har lagt skumgummifliser ud hvor er han er mest så han slår sig minus - heldigvis! Så kun forskrækkelse pyyyh!!!

Anmeld

6. august 2008

Lise

Vi/Simon har haft SÅÅÅÅÅEEE meget glæde af gåvogn (Brio). Kender ikke de andre. Men den gåvogn er simpelthen det bedste vi har købt til ham nogensinde. Og han kan godt rejse sig op af den (nu går han uden, men kan stadig ikke rejse sig uden noget at støtte sig til) - men ellers har der ligget nogle tunge bøger deri, som vi gradvist tog ud mens han blev bedre og bedre til at gå..

Anmeld

6. august 2008

Christinahr

Kirle skriver:

Øv nu skete det igen! Tjalfe forsøgte at rejse sig ved hjælp af en gåvogn også væltede lortet ned over ham hvorefter han bliver dødforskrækket og skriger! :( Og mor bliver ked

Nu er det både play2learn gåvognen og fisherprice som har væltet. Det eneste der dur er åbenbart Brio! Den er desværre bare ikke helt så sjovt :(

ikk er en rejsesigvogn men en gåvogn men derfor kan de sgu da godt lave dem ordentlige ikke?

Skulle lige have luft!

Vi har så barnevognudgaven men vi elsker den. Prøv at vende stryret så det pejer den forkerte vej, så tipper den slet ikke så nemt. Ellers har vi også en bil med sådan en gåvogns effekt bagpå.... super...

Anmeld

6. august 2008

<3

Christinahr skriver:

Kirle skriver:

Skulle lige have luft!

Vi har så barnevognudgaven men vi elsker den. Prøv at vende stryret så det pejer den forkerte vej, så tipper den slet ikke så nemt. Ellers har vi også en bil med sådan en gåvogns effekt bagpå.... super...

en barnevognudgave i hvilket mærke? har en dreng så er slet ikke med i det helt pigede legetøj :D

Og hvordan vende styret?

Anmeld

6. august 2008

Christinahr

Det er en vibo, sådan en rød lille træ barnevogn.

Er det ikke en træ gåvogn med metal styr du har?

Anmeld

6. august 2008

<3

jojo en brio :) googler lige en vibo :)

Anmeld

6. august 2008

Christinahr

Kirle skriver:

jojo en brio :) googler lige en vibo :)

I har selv samlet den ikke? Forneden ved metal styret er der to boltskruer, dem piller du af og vender styret 180 grader og skruer dem på igen:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.