Mor har brugt penge :D Se hvad jeg har købt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Ann.

MariaE skriver:

Hmm, håber da i finder for mere end 4 stykker tøj på et helt år

Men ja, det er lidt dyrere tøj det der, og synes det er flot i bare kan lade være, men igen, er økonomien bare ikke helt til det, så ved man jo hvad man har at rutte med hver måned til sådan noget hyggeshopping:-):-)

Og ja, har selv en mor og svigermor der elsker at finde tøj til ungerne, gerne i genbrugsen, og de finder altid fint tøj synes jeg.Så du må gå på genbrugs raid, det er lige så godt som butikker tit synes jeg.

Her kan jeg slet ikke lade være, alt hvad der er til overs hver måned bliver stort set brugt på ungerne.....dvs 1000 kr hver måned bruger jeg da mindst....shopaholic, ja det tror jeg nok, men nyder det nu alligevel:-)

Just information - Name It trøjen kostede 40 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Ann.

Laulund87 skriver:

Jeg vil også ud at shoppe tøj til lillepigen

Det gør jeg næææææsten aldrig

Haha

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MariaE skriver:

Hmm, håber da i finder for mere end 4 stykker tøj på et helt år

Men ja, det er lidt dyrere tøj det der, og synes det er flot i bare kan lade være, men igen, er økonomien bare ikke helt til det, så ved man jo hvad man har at rutte med hver måned til sådan noget hyggeshopping:-):-)

Og ja, har selv en mor og svigermor der elsker at finde tøj til ungerne, gerne i genbrugsen, og de finder altid fint tøj synes jeg.Så du må gå på genbrugs raid, det er lige så godt som butikker tit synes jeg.

Her kan jeg slet ikke lade være, alt hvad der er til overs hver måned bliver stort set brugt på ungerne.....dvs 1000 kr hver måned bruger jeg da mindst....shopaholic, ja det tror jeg nok, men nyder det nu alligevel:-)

Altså - det er jo ikke fordi ejg ikke  har råd, men jeg ville virkelig hellere bruge mine penge på andet Jeg får så meget godt brugt tøj osv. Så det eneste jeg stort set køber er sko og støvler. Max 2000 kr pr. barn pr. år bruger jeg på tøj. det samme på mig selv.

Jeg har bare mere lyst til at bruge det på oplevelser sammen med mine børn, end tøj de kan gå rundt i

Anmeld

25. oktober 2010

Laulund87

TrineLærke skriver:

Haha

Fine sager du har købt ellers..

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

TrineLærke skriver:

Hun får meget tøj af farmor Hun er vild med at købe tøj til Lærke, så det er sjældent jeg får lov (trist, men er stadig taknemmelig), så nu synes jeg at jeg selv ville give hende noget

Dejligt med sådan en farmor Herhjemme er farmor sko-sponser

Anmeld

25. oktober 2010

Ann.

Laulund87 skriver:

Fine sager du har købt ellers..

Takker

Anmeld

25. oktober 2010

Muffinmus

Zafir skriver:

Altså - det er jo ikke fordi ejg ikke  har råd, men jeg ville virkelig hellere bruge mine penge på andet Jeg får så meget godt brugt tøj osv. Så det eneste jeg stort set køber er sko og støvler. Max 2000 kr pr. barn pr. år bruger jeg på tøj. det samme på mig selv.

Jeg har bare mere lyst til at bruge det på oplevelser sammen med mine børn, end tøj de kan gå rundt i

flot budget at holde til tøj, bare vore vinterovertøj og sko koster jo så meget:-)

Men ja, man får nemlig tit meget fint tøj så man frådser jo også bare lidt i ny og næ. Og ja, oplevelser med ungerne er det bedste, vi har lige været en uge i tyrkiet  hvor de nød ikke at have overtøj på, men bare tusse rundt i sommer tøjet.

Derud over elsker jeg ture i dyrehaver, Randers regnskov, legeland og hvad vi ellers kan finde på.

Synes bare vi her i vinter sæsonen mangler lidt flere indendørs steder i nærheden????

Om sommeren er alt jo nemt, men her når det regner synes jeg jeg mangler gode ideer:-)

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

MariaE skriver:

flot budget at holde til tøj, bare vore vinterovertøj og sko koster jo så meget:-)

Men ja, man får nemlig tit meget fint tøj så man frådser jo også bare lidt i ny og næ. Og ja, oplevelser med ungerne er det bedste, vi har lige været en uge i tyrkiet  hvor de nød ikke at have overtøj på, men bare tusse rundt i sommer tøjet.

Derud over elsker jeg ture i dyrehaver, Randers regnskov, legeland og hvad vi ellers kan finde på.

Synes bare vi her i vinter sæsonen mangler lidt flere indendørs steder i nærheden????

Om sommeren er alt jo nemt, men her når det regner synes jeg jeg mangler gode ideer:-)

En tur til badeland i tyskland har vi gjort nogen år, i den kolde sæson... Det er billigt. 2600 kr ca for en lejglihed til 5 personer incl færgen derned i 4 dage...

det er en dejlig ting at bruge penge på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.