Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej dejlige menneskerNogle som ved hvornår Alexis skulle til høring? Er så spændt på at få en opdatering på hvordan det er gåetKrydser alt hvad jeg kan idag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej dejlige menneskerNogle som ved hvornår Alexis skulle til høring? Er så spændt på at få en opdatering på hvordan det er gåetKrydser alt hvad jeg kan idag.
Desværre ikke, men står der ikke noget på Folketingets hjemmeside?
Baagøe skriver: Desværre ikke, men står der ikke noget på Folketingets hjemmeside?
årh det aner jeg ikke:små lige prøve at kigge efter
Tid og sted: Christiansborg i Landstingssalen, mandag den 25. oktober 2010 kl. 13-16.30Fandt det lige her Tak.havde slet ikke tænkt at kigge derinde hehe
Kruse90 skriver: årh det aner jeg ikke:små lige prøve at kigge efter
Ja, det kunne være interessant at få lidt nyt at vide
Kruse90 skriver: Tid og sted: Christiansborg i Landstingssalen, mandag den 25. oktober 2010 kl. 13-16.30Fandt det lige her Tak.havde slet ikke tænkt at kigge derinde hehe
Jamen så foregår det jo lige nu! Bliver spændende at høre om det bliver udskudt igen eller om forslaget virkelig bliver sendt til afstemning.
Baagøe skriver: Jamen så foregår det jo lige nu! Bliver spændende at høre om det bliver udskudt igen eller om forslaget virkelig bliver sendt til afstemning.
Ja det er jeg også rigtigt spændt på.Og hvad de har og sige til det hele
tror måske at der bliver skrevet et referat herinde også http://www.ft.dk/samling/20101/spoergsmaal/s246/index.htmmen ved det selvfølgelig ikke
Kruse90 skriver: Ja det er jeg også rigtigt spændt på.Og hvad de har og sige til det hele
Ja, selvom vi sidder på hver sin side af "JA" og "NEJ" er det super spændende og kommer til at influere mange...
Har læst på nettet at varer indtil kl 16.30 idag. Der er forskellige oplæg "for og imod". Følger spændt med.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128