Sol vs. selvbruner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Mi

Nu var der lige en tråd med spørgsmål til solariebrug. Fik helt lyst til at gå i sol igen her til vinter, har ikke brugt det i 10 år men savner det og bliver helt gennemsigtig om vinteren.

Hvordan er det så med selvbruner, for er der så mange skadelige stoffer i det, at det faktisk er lige så kræftfremkaldende som solarie?

Nogle som har nogle erfaringer med det?

Mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Mi

Anyone?

Jeg prøvede selvbruner igår, men kan ikke lade være at tænke at det er MEGET usundt for kroppen sådan noget selvbruner.

Anmeld

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Anyone?

Jeg prøvede selvbruner igår, men kan ikke lade være at tænke at det er MEGET usundt for kroppen sådan noget selvbruner.

Alle undersøgelser viser, at der intet farligt er ved selvbruner. Til gengæld øges risikoen for hudkræft i solarie betydeligt ved bare 1 gang om måneden.

Selvbruner er ligesom en creme, så gå efter de mest "naturlige" af slagsen. Der findes lidt forskelligt på markedet.

Anmeld

26. oktober 2010

Maja!

selvbruner er ikke lige så skadelig som solarie.. der er selvfølgelig parfume og andre sjove ting i... men det og uv kan ikke sammenlignes..

jeg vil helst selv gå i sol.. gør det meget sjælent, men her om vinterne kan det løfte humøret lidt og varme kroppen...

Anmeld

26. oktober 2010

Mi

Så tror jeg da bare at jeg vil køre på med selvbruner. Håber ikke at farven bliver alt for gul, skulle nødig bare ligne en med gulsot.

Tusind tak for svar

Anmeld

26. oktober 2010

Multebær

Jeg har fundet min favorit selvbruner som jeg gerne vil anbefale til alle. Den hedder Lavera sun intensive - den er øko og med planteolier. Så er den sådan lidt rimelig i prisen. Jeg gav 138 kr for min tube på 150 ml.

Anmeld

26. oktober 2010

missie20

Hej.

Der er kommet så mange forskellige mærker inde for selvbruner. Så tror at de ikke er så slemme, og slet ikke når mærket Dove også har en...Bare en tanke. Forsat god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.