Charmetrolden - 5 måneder(+MAXBilledespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

elluL

Ja så blev vores egen lille charmetrold Milan 5 måneder igår d.24/10. Sikke tiden dog går, og sikke hvor der sker mange nye ting hele tiden.
Elsker bare den knægt så højt, og er så lykkelig! Han smiler, griner, pludrer HELT vildt, vil stå hele tiden + hoppe (Får sq ondt i armene). Igår vente han sig for første gang fra mave til ryg, dygtig Men han kæmper stadig ihærdigt om at få rumpetten med, når han ruller fra ryggen af, det er ikke helt lykkedes ham at komme hele vejen rundt, men mon ikke det sker lige om snart Så er han så også begyndt at skubbe sig baglæns! Det er virkelig sjot at se. Her forleden, lå han på legetæppet, og vupti - 2 minutter efter var han i den anden ende af stuen. Haha. Det går lige pludselig stærkt. Han drejer sig rundt på legetæppet, og ligger bestemt ikke i midten af sengen mere, så man kan sige det er en livlig dreng vi har. Spræller med arme og ben, især når han skal ha dyne på. Hehe. Fodbold spiller skal han nok blive, ligesom sin kære far<3
Og ikke at glemme at han får grød to gange dagligt nu, og det guffer han i sig Han er godt nok ikke helt begejstret for mors hjemmelavet hirsegrød, så det står på køberen. Men alt ialt er han bare en dejlig glad dreng, med et ekstremt sovehjerte (sover fra 19-7). En livsglad og nysgerrig dreng <3

I får lige lidt billeder med at min lille basse.. Billederne er fra den sidste måneds tid + billeder fra vores fantastiske ferie på Malorca, hvor vi var i starten af Oktober.

Stort knus herfra Louise og Milan
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

AWO

Nårh, hvor er han kær!! Han ligner sin mor, synes jeg.

Det er bare helt vildt, så meget, der sker i denne alder! Min Elina bliver 5 måneder i overmorgen, og der er bare fuld knald på! Hun er dog ikke heeelt så livlig som din knægt.

Anmeld

25. oktober 2010

elluL

Anke skriver:

Nårh, hvor er han kær!! Han ligner sin mor, synes jeg.

Det er bare helt vildt, så meget, der sker i denne alder! Min Elina bliver 5 måneder i overmorgen, og der er bare fuld knald på! Hun er dog ikke heeelt så livlig som din knægt.

Tusind tak! Ja han ligner sin moar, mere og mere! Det lidt sjovt for i starten synes vi at lignede farmand rigtig meget, men nu er det vendt lidt
Tiden går bare stærkt ja, og fuld fart på, det er lige det der er
Har også lurede på din Elina, hun er da også bare skøn

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

Han er virkelig skøn Der sker bare så meget i den alder - før I ved af det, kravler han overalt!

Anmeld

25. oktober 2010

Kruse90

årrh hvor er han en charmer
waw

Anmeld

25. oktober 2010

elluL

Baagøe skriver:

Han er virkelig skøn Der sker bare så meget i den alder - før I ved af det, kravler han overalt!

Tusind tak! Ja lige præcis, snart er han over det hele

Og TILLYKKE med din skønne Laura, 1 år Håber at i får en dejlig dag.

Anmeld

25. oktober 2010

MyBaby

Skøn lille knægt - han er bare dejlig!

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

lullebulle skriver:

Tusind tak! Ja lige præcis, snart er han over det hele

Og TILLYKKE med din skønne Laura, 1 år Håber at i får en dejlig dag.

Tak for det

Anmeld

25. oktober 2010

elluL

Kruse90 skriver:

årrh hvor er han en charmer
waw

Ja han er min lille charmør
Og tusind tak smukke!
Håber at alt går godt!

Anmeld

25. oktober 2010

Tulle28

Sikke en stor, skøn bulderbasse!:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.