Adventskalender til min mand :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.120 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

sismofutten

Hej tøser,

Jeg har brug for lidt hjælp :-)

Min mand og jeg har "forsømt" hinanden, her efter vores datter er blevet født (hvilket selvfølgelig er meget normalt), men nu vil jeg rette op på det, ved at lave en adventskalender til ham - men jeg har brug for lidt "gave-ideer" :-)

Indtil videre er jeg kommet frem til følgende:

- En skrabejulekalender (selvfølgelig :-)), sammen med en miselten

- Noget te (han er vild med grøn og hvid te, så vil se om jeg ikke kan finde noget lækkert her - nogen der kan anbefale noget), evt. sammen med lækkert chokolade..

- En CD med Linkin Park (deres nye - vi ELSKER Linkin Park begge to :-))

- Måske et PlayStation spil, hvor vi kan spille sammen (også noget vi elsker at bruge tid på, specielt i den mørke tid :-))

Har I andre gode ideer - eller, hvad synes I?

:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Maria S.

Ih, sikke en god idé!

Jeg lavede også adventskalender til min kæreste sidste år, det var rigtig hyggeligt - og han elskede det

Købte faktisk også te til ham - fra Perchs Thehandel i kronprinsessegade. De har den bedste grøn rabarberte og grøn kvædete.

Derudover købte jeg uldsokker, bezzerwizzer spil og massageolie, tror jeg det var...

Anmeld

26. oktober 2010

sarahb

sismofutten skriver:

Hej tøser,

Min mand og jeg har "forsømt" hinanden, her efter vores datter er blevet født (hvilket selvfølgelig er meget normalt), men nu vil jeg rette op på det, ved at lave en adventskalender til ham - men jeg har brug for lidt "gave-ideer" :-)

- Noget te (han er vild med grøn og hvid te, så vil se om jeg ikke kan finde noget lækkert her - nogen der kan anbefale noget), evt. sammen med lækkert chokolade..

- Måske et PlayStation spil, hvor vi kan spille sammen (også noget vi elsker at bruge tid på, specielt i den mørke tid :-))

hvis i har forsømt hinanden hvad så med noget mere frækt end det.
Evt en lækker kalender med billeder af dig selv.
Et klippekort til noget frækt/eller lækkert.
Et gavekort til en aften ude med middag og bio...

Noget i den dur.

Anmeld

26. oktober 2010

Lone Jakobsen

jeg gjorde det også for min mand sidste år, og overvejer klart at gøre det igen.

her var special øl en hitter. ellers var det et klippekort til sjove oplevelser (købt i boghandlen)

og så kan jeg bare ikke huske mere mener der var en bamse med et rødt hjerte i hånden, men er ikke sikker.

Anmeld

26. oktober 2010

Pige2009

sismofutten skriver:

Hej tøser,

Specialøl eller vin

Whiskey eller lign.

Anmeld

26. oktober 2010

Mussen2

sismofutten skriver:

Hej tøser,

Aaaj, hvor er det en fantastisk ide. den stjæler jeg :-)

Hvad med en "personlig fodmassage", slikkurv til videoaften. Bilmagasinet eller M!

det var hvad jeg lige kunne komme på :-)

Anmeld

27. oktober 2010

sismofutten

Ihh, hvor jeg dog håber at min mand også synes det er en god ide :-)

Og ja, gavekort til lidt forskelligt er en rigtig god ide - dog brugte jeg den til vores bryllup, så den går vidst ikke igen :-)

Men et spil og lidt Whiskey var en super ide, som jeg klart vil gøre brug af :-)

Skal jeg mon sige det til ham - bare at jeg har tænkt mig at give ham lidt? Ikke at jeg forventer, eller forlanger at han gør det samme, men mere så han ikke bliver ked af, at han ikke har gjort noget?!

Anmeld

27. oktober 2010

katti24

Syntes det er en super ide. Jeg lavede osse en kalender til min kæreste sidste år. Her er lidt ideer:

-et spil der hedder "love game". det er et spil hvor man skal kysse, røre og sige søde ting til hinanden.

-hvis det skal være lidt sjove ting, kan jeg anbefale coolstuff.dk. Der har de bl.a. et æg man skal vande og så blomstre det op med en besked "jeg elsker dig"

-noget massage olie og et hjemmelavet gavekort til en omgang hed massage

-2 bif billetter, 1 til dig og en til ham, så i kan komme ud og nyde hinanden igen som kærester, eller en tur på resturant

det var bare lidt ideer, får selv lyst til at lave en til kæresten igen i år

Anmeld

27. oktober 2010

AnneBJ

Skrabelodder

Film

Musik

Slik

En julekalender (hvis han er til sådan noget - det er jo advent, før det bliver december)

Anmeld

27. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Maria S. skriver:

Ih, sikke en god idé!

Jeg lavede også adventskalender til min kæreste sidste år, det var rigtig hyggeligt - og han elskede det

Købte faktisk også te til ham - fra Perchs Thehandel i kronprinsessegade. De har den bedste grøn rabarberte og grøn kvædete.

Derudover købte jeg uldsokker, bezzerwizzer spil og massageolie, tror jeg det var...

Hvor sjovt, jeg skulle til at foreslå hvid the fra Perch! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.