Hej alle I skønne tøser
1000 tak for alle jeres hilsener, breve og opmuntrende ord, det har virkelig hjulpet mig nu og også mange gange før :))
Efter M´s sidste nedsmeltning torsdag aften, hvor jeg i øvrigt var på vagt (skøn timing >() kunne jeg ikke få fat på ham fredag, fordi han havde glemt sin mobil.
Han sendte dog en lang mail hvori han var ked af hvad han havde gjort :'(, han skrev han elskede mig overalt på jorden (L) og at det eneste han ønskede var at tilbringe resten af sit liv sammen med mig. Derfor havde han tidligere på aftenen om torsdagen sendt det link med et hus til salg i Kartoffelrækkerne. Han skrev at han synes jeg nogen gange er svær at nå ind til, at jeg ikke rigtig lytter til ham og at han så nærmest er nødt til at true med at gå fra mig, før han kan få åbnet mine ører 8(. Det er da stof til eftertanke. Han skrev også, som nogen af jer var inde på, at han føler sig usikker fordi jeg pludselig kan og gør alting selv, jeg er ikke længere afhængig af ham som jeg var engang. Han synes det er dejligt jeg er blevet rask men for ham kræver det en omstillingsproces (det gør det i øvrigt også for mig).
Fredag aften efter drengene var fløjet til drømmeland fik vi os en ærlig snak. Jeg sagde jeg ærlig talt ikke havde lyst til at være i et forhold med ham, fordi han indimellem (flere gange om året) taler grimt til mig og fordi han flere gange har truet med at forlade mig, og det er ikke til at leve med. Han sagde, at det kunne han godt forstå, men at de gange han har truet med at gå har det ALDRIG været fordi han egentlig ønsker at forlade mig men derimod fordi han er frustreret over vores til tider dårlige kommunikation. Plus visse ting har været op ad bakke for os nogle år, så vi er begge lidt tyndslidte på visse punkter. Jeg sagde, at jeg på en måde godt forstår, hvad han siger, men jeg kan alligevel ikke leve med det, så jeg foreslog at han flyttede. Han svarede, at hvis det var det, jeg ønskede, ville han respektere det, men han foreslog at vi forsøgte os med en gang parterapi, hvor vi lærer at kommunikere bedre, før vi flytter fra hinanden. Og... forhåbentlig skulle det gerne ende godt, men det ved vi jo ikke endnu. Om ikke andet kommer vi til at tackle det at gå fra hinanden på en sober måde.
Det er så her jeg står i dag. Mange af jer vil sikkert synes jeg er en vatkusse og en svagpisser for at give det endnu en chance, men jeg har et svagt hjerte for M (L), så det er min plan for nu. Så må vi se, hvad fremtiden bringer. Jeg ved at jeg har masser af fantastiske veninder IRL for ikke at glemme jer herinde (L) der kan hjælpe med at samle mig op hvis det hele skulle ende i een stor eksplotion hvad jeg nu ikke tror, det gør. Det er faktisk første gang i vores liv sammen, at jeg har tonet fuldstændig rent flag omkring at jeg ikke kan leve med det han gør, og det gjorde stort indtryk på ham. Nu må vi se, om han også kan omsætte det til handling.
Stort (H) og tak fordi du læste med så langt
Vatkussesvagpisseren Tina :P
Anmeld