kan dette være rigtigt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

AA10

Er rigtig trist idag.. jeg er sat til og skulle føde på gentofte hospital men det lukker desværre 27 dec i år så det blev det så ikke nå men havde enlig godt vidst det for det havde min læge sagt fra start, så havde enlig en ide om det.. min læge spørg så hvor vi du så.. så siger jeg alt andet en hvidover da jeg har meget triste oplevelser der.. det skriver min læge i mine papirer og idag for jeg så brev du skal føde på hvidover.. kan det være sandt..? har prøvet og kontakte min læge men hun har ferie... ved godt der er noget tid endnu men er skræmt for og føde i forvejen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Stumpen

Nej det burde ikke være snadt, da der er frit sygehusvalg i DK...

-Anja

Anmeld

30. oktober 2010

AA10

Stumpen skriver:

Nej det burde ikke være snadt, da der er frit sygehusvalg i DK...

-Anja

ja det mente jeg også men min læge har sagt at der ikke er andre muligheder så må bare acceptere det ikke særlig fedt...

Anmeld

30. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

AA10 skriver:

ja det mente jeg også men min læge har sagt at der ikke er andre muligheder så må bare acceptere det ikke særlig fedt...

Hvorfor kan du ik få lov at føde på eks. Herlev??  Det forstår jeg ik hvis der er frit sygehusvalg.

Anmeld

30. oktober 2010

Louise mortil4

AA10 skriver:

du siger til din læge hva for en afdeling du ønsker at føde på også bliver det der. Vi hører normalt under Esbjerg sygehus men jeg har ikke ret gode oplevelser med det sygehus så ville på ingen måde føde der så jeg valgte Herning i stedet. Der er jo frit sygehus valg

Anmeld

30. oktober 2010

AA10

Louise mortil4 skriver:

du siger til din læge hva for en afdeling du ønsker at føde på også bliver det der. Vi hører normalt under Esbjerg sygehus men jeg har ikke ret gode oplevelser med det sygehus så ville på ingen måde føde der så jeg valgte Herning i stedet. Der er jo frit sygehus valg

det har jeg sagt og det stod en dag på  min jounal.. men var hos hende forleden ved min læge og sagde at det synes jeg ikke kan være rigtig men det var hun lidt ligeglad med virkede det.. så overvejer nu et læge skift....

Anmeld

30. oktober 2010

AA10

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvorfor kan du ik få lov at føde på eks. Herlev??  Det forstår jeg ik hvis der er frit sygehusvalg.

aner det ikke

Anmeld

30. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

AA10 skriver:

aner det ikke

Irriterende. Synes da du skal skifte læge hvis hun ikke tager dine følelser og bekymringer alvorligt

Anmeld

30. oktober 2010

AA10

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Irriterende. Synes da du skal skifte læge hvis hun ikke tager dine følelser og bekymringer alvorligt

kunne ikke være mere enig.. det må være det endlige valg så håber det vil hjælpe

og held og lykke med dit baby projekt håber det lykkes

Anmeld

30. oktober 2010

pusling30

Jeg forstår godt at du ikke vil føde på hvidovre. Jeg fødte min første der og vil aldrig nogen sinde ønske at føde der igen.

mht at du er blevet tilknyttet hvidovre mht fødsel mod din vilje kan have noget at gøre med at der er mange med termin omkring dig der er tilknyttet herlev eller et andet hospital og de så ikke har plads eller personale til dig.  Prøv evt at snakke med din jordmor og fortæl hvordan og hvorledes du har det med hvidovre, måske kan hun trække i nogle tråde.

Håber du får lov til at føde på herlev. eller et andet hospital.

Glostrups fødeafd er jo totalt lukket og alle fra glostrup er rykket til herlev og hvidovre.

Mvh Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.