Flyverdragter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

qp

Jeg synes vi er gået en pissehamrendekold tid i møde og derfor vil jeg gerne høre hvad jeres unger har på i disse dage.

Er det ved at være tid til flyverdragter eller hvorledes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Laulund87

Jeg stod faktisk lige i går og vaklede mellem fleecedragten eller flyverdragten Det blev fleecedragten, men i dag kunne jeg heller ikke bestemme mig..Jeg tror lige der skal blive et par grader koldere før flyverdragten kommer på

Anmeld

25. oktober 2010

JulieE

qp skriver:

Jeg synes vi er gået en pissehamrendekold tid i møde og derfor vil jeg gerne høre hvad jeres unger har på i disse dage.

Mine børn har vinterjakker og støvler på om morgnene nu. De har både flyverdragter og regntøj + tyk trøje liggende i hhv børnehave og frit, så kan personalet (nok mest i børnehavne) vurderet, hvad der er rigtigst når de skal ud det er jo vigtig de er varme, men ikke for varme...

Anmeld

25. oktober 2010

Mormilla

I går da vi skulle ud og lege fik Patrick flyverdragt på. Der var bare så koldt og vådt. Han er os en dreng der fryser let...

Anmeld

25. oktober 2010

DK

Kirstine har vinterstøvler og vinterjakke på, plus hue og vanter med. Hun er et meget varmt barn og ville dø om eftermiddagen i en flyverdragt! Det er godt nok koldt om morgenen pt. men der skal hun jo heller ikke være ude, som om hun som eftermiddagen i SFO'en. Og hvis hun havde en flyverdragt med så ville det klart ende med at hun enten ikke ville tage den på ud, eller ville tage "toppen" af og binde ærmerne om livet!

Jeg skal på lagerudsalg i dag, og hååber at få købt et skisæt! Så kan hun have det med, og så har hun da mulighed for at tage skibukserne på hvis hun begynder at fryse!

Knus

Anmeld

25. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Mormilla skriver:

I går da vi skulle ud og lege fik Patrick flyverdragt på. Der var bare så koldt og vådt. Han er os en dreng der fryser let...

Kender godt..

Her fryser han også mega let pga hans str.

Frederic fik vinterjakke, elefant hue, puttet i voksi posen og sat i løbevognen - de små 500 m ned til dp. Dertil sin uld/bomulds body - bluse og 2 lags bukser fra minymo. 

Han har sine tykke didriksons overalls med til sin jakke. Så han kan få dem på når de skal ud.  

Anmeld

25. oktober 2010

metted

Flyverdragt, men ikke med tyk hue og vanter. Ved de er meget ude

Anmeld

25. oktober 2010

Malthes mor

Mikkel på 4 år har både flyverdragt og termotøj + vinterstøvler og termostøvler med i børnehaven. Han går i skovbørnehave, og jeg ved ikke hvor koldt, varmt eller vådt der er i skoven, men det ved personalet, så de må afgøre hvad han skal have på.

Malthe på 10 mdr har sin vinterjakke og er par termobukser + sin fleecedragt med i DP. Vinterjakken og termobukserne er hvis de skal ud og lege og fleecedragten er til at sove i.

Anmeld

25. oktober 2010

Mira0911

Min datter fik dragten på i sidste uge, da jeg synes det er hundekoldt om morgen... 

Hun bliver så også transporteret i klapvogn hver morgen... 

Anmeld

25. oktober 2010

Mor-til-asta-09

qp skriver:

I Asta`s dagpleje er de skiftet til flyverdragter idag.. Før havde de alle thermodragter på, men de kunne ikke holde varmen nok i dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.