? ang baby aff og søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

K&N

hej  min søn på start 5 mdr kom ikke af med aff i 3 uger og pludselig kommer der kæmpe potioner i 3 dage, og jeg forstår intet! spurgte SP og hun troede at noget var galt, men fik svaret at det er normalt for amme børn - jeg ammer fuldt ud! men i de 3 dage han kom af med noget, var det meget tykt... er det mon normalt?

Han sover ikke ret meget om dagen -ikke så meget jeg har hørt at de små pus skal sove ihvertfald. men når vi så kommer til aften skriger han enormt meget og vil hverken spise eller noget... natten sover han næsten igennem, men han sover meget urolig... er der nogen af jer der, har et svar på hvad det kan være? nogle nætter ligger jeg bare og lytter til hans vejr trækning og prøver at ligge dynen på ham, hver gang han for den skubbet af! 

-jeg er ny på siden, men hørte at man kunne få nogle gode råd her inde, så det er helt klart et forsøg værd  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

jlp90

Jeg har også fået af vide af sundhedsplejeske at det er helt normalt at der går så lang tid i mellem afføringerne, da der er meget få affaldsstoffer i modermælk. Jeg ved ikke hvorfor han ikke kan finde ro og aftenen. Man kan cykle med benene det skulle sætte gang i tarmene.

Anmeld

25. oktober 2010

K&N

Mange tak for svar  Jeg har prøvet at cykle en del med hans ben + masseret i cirkel rundt om hans navle, synes bare ikke det virker som jeg havde forventet 

Anmeld

25. oktober 2010

Jibbe

Vi har gået til zoneterapi med frej pga maveonde og det satte godt nok også gang i hans mave;-) måske det kunne hjælpe?

Anmeld

25. oktober 2010

missie20

K&N skriver:

Mange tak for svar  Jeg har prøvet at cykle en del med hans ben + masseret i cirkel rundt om hans navle, synes bare ikke det virker som jeg havde forventet 

Hej og Velkommen.

Tror måske det er et tigerspring din søn er i gang med, mht. hans urolige søvn. Prøv engang og google tigerspring, så står der meget om det. Er du begyndt på grød? Jeg har også fået at vide det med afføringen at ammebørn kan der gå helt op til 14 dage. Lyder lidt til at han har hård mave, måske skulle du hører lægen om du kan give ham noget laktulose, for det lyder til han er meget besværet med afføringen, derfor han græder og er ked. Vand kan også hjælpe.

Håber du kan bruge mit svar til noget.

Anmeld

25. oktober 2010

K&N

det kunne da helt klart være en mulighed  Tror lige jeg vil prøve at undersøge det imorgen  skal det mon gå igennem lægen, eller skal jeg bare selv kontakte en? 

og tak for svar 

Anmeld

25. oktober 2010

K&N

Tusind tak  jeg skal lige have luret hvad det tigerspring er for noget... han har utrolig meget uro i benene  han får ingen grød endnu, da SP mener at han klare sig super på mit mælk  men jeg tror vi skal tale grød når hun kommer her midt i november..

Anmeld

25. oktober 2010

Jibbe

Vi kontaktede selv en. Hvis man er medlem af Danmark kan man få tilskud til det :-) vi gav 220 kr pr konsultation og det var det værd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.