Tip: Fede, billige retrosuttesnore på TS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ejj jeg er helt vild med disse fede retrosuttesnore, så det tipper jeg lige om:

http://www.trendsales.dk/annoncer/babylove-suttesnor-suttekaede-sutteholder/18629187?forum=370&road=&status=1&search=suttesnor

Har selv bestilt 4 for 100kr inkl porto - det er altså billigt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Bayze

Ahr hvor er de fine! TAK for tippet, dem køber jeg også fluks. Den vi har nu er herregrim...

Anmeld

2. november 2010

*Sofie*

Bayze skriver:

Ahr hvor er de fine! TAK for tippet, dem køber jeg også fluks. Den vi har nu er herregrim...

Nej, hvor er de fede!!
Årh, hvis bare jeg ku finde ud af at bruge TS

Anmeld

2. november 2010

Bayze

*Sofie* skriver:

Nej, hvor er de fede!!
Årh, hvis bare jeg ku finde ud af at bruge TS

Det kan jeg faktisk kun fraråde! jeg kunne heller ikke overskue det når jeg sådan lige var inde for at tjekke det ud, men da jeg fik sat mig ind i det og kom i gang, gik det helt amok med store lommesmerter til følge

P.s det er desværre ikke så svært

Anmeld

2. november 2010

Moderator

Bayze skriver:

Det kan jeg faktisk kun fraråde! jeg kunne heller ikke overskue det når jeg sådan lige var inde for at tjekke det ud, men da jeg fik sat mig ind i det og kom i gang, gik det helt amok med store lommesmerter til følge

P.s det er desværre ikke så svært

Hvad har du købt - og hvad siger du til en gåtur i dag?

Anmeld

2. november 2010

Bayze

Rosa skriver:

Hvad har du købt - og hvad siger du til en gåtur i dag?

Nå, ser først dit svar nu, computeren står bare tændt

Har købt den brune med orange...var det blomster..? Den med pingvinerne, den multifarvede og den mørkegrønne med råhvide blomster/blade. De er da mega søde... Den vi har blev bare impulsrevet ned fra hylden i Bilka. Den er i lyseblå plastic og formet som en kæde hvilket giver associationer til et fængsel  - ADR!

Gåtur i dag kunne have været hyggeligt hvis det da indebar en tur på café hvor man kunne få sig en stor kop varm et eller andet (hvad er det for noget vejr!!). men får besøg af en veninde om ikke så længe. Skal du noget på torsdag, ellers er jeg med på en gåtur da

Anmeld

2. november 2010

Moderator

Bayze skriver:

Nå, ser først dit svar nu, computeren står bare tændt

Har købt den brune med orange...var det blomster..? Den med pingvinerne, den multifarvede og den mørkegrønne med råhvide blomster/blade. De er da mega søde... Den vi har blev bare impulsrevet ned fra hylden i Bilka. Den er i lyseblå plastic og formet som en kæde hvilket giver associationer til et fængsel  - ADR!

Gåtur i dag kunne have været hyggeligt hvis det da indebar en tur på café hvor man kunne få sig en stor kop varm et eller andet (hvad er det for noget vejr!!). men får besøg af en veninde om ikke så længe. Skal du noget på torsdag, ellers er jeg med på en gåtur da

Hejsa - torsdag er klart en mulighed Lad os liige skrives ved i morgen?

Anmeld

2. november 2010

Bayze

Rosa skriver:

Hejsa - torsdag er klart en mulighed Lad os liige skrives ved i morgen?

yeeees

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.