mama licious reklamerne pt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Maddox

Altså de bælter ser smarte ud!! Man skal bare passe på hvis man

A: ikke er gravid

B: Har så store bryster/mave at bæltet forsvinder når man sidder ned! Det er bare heller ikke et super hit, he he he. Der skal faktisk ikke så meget til!

C: Åbenbart kommer til at ligne Obelix

De bælter er kun smarte hvis man enten er rigtig slank, eller hvis man har en flot gravid mave, som man vil fremhæve

Men er det bare mig der er begyndt at tænke, at de bælter er ved at være lidt out of time....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Tulle28

Jamen piger, sådan er der jo nogle gravide der ser ud! Tænk på Kronprinsesse Mary, sangerinden Szhirley eller vores allesammens Rosa! Reklamerne ser jo sådan ud fordi tøjet skal sælge... Hånden på hjertet er det nok langtfra alle der ville købe det, hvis de havde valgt en kvinde med 30 kg for meget på sidebenene og vand i kroppen - vel?

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Mettemus skriver:

Jeg tænker tit på om de (=modellerne that is) overhovedet er gravide - det er som om deres holdning overhovedet ikke signalerer "jeg er lækker på den vand- og fosterfyldte måde" men i stedet "jeg har godt nok fået en lille pude bundet på maven, men der er ikke mere baby i mig end der i Amin Jensen". Hvis de endelig skal gå efter fake-graviditet burde de måske binde an med den der kæmpe mave- og bryster-ting som den sippede og hysteriske far giver sine piger på i 10 Things I hate about You (hvis der er nogen der kan huske den film?)

Haha! Oh jo, den film er rigtig god! Og "graviddragten" endnu bedre

Men må nok give Tulle28 ret - hvis de ligner hvaler, sælger tøjet måske ikke heelt så godt..

Anmeld

26. oktober 2010

DK

Altså... Jeg er helt med på at det ikke behøver være en gravid på 100 kg der står og poserer, men hende den blonde der var der før hende der er der nu, hendes mave var da noget mere "gravid" end hende der er der nu! Altså, selv de tynde får da en gravid-mave til sidst, og jeg tænker bare at hun godt kunne have gået en eller to mdr. mere før de billeder var blevet taget!

Og til orientering, så blev smukke Rosa's mave altså også større end hende på billedernes mave er nu! Rosa fik sådan en smuk baby-bule, og det skal Mary da nok også få! Men så længe man er helt almindelig, så behøver man vel ikke gravid-tøj? Altså det er vel dem med gravid-mave der har brug for det, og ikke dem der er helt slanke??

Anmeld

26. oktober 2010

Diana...

Det samme har jeg tænkt flere gange. Kunne ikke være mere enig. 

Anmeld

26. oktober 2010

Miamaja

Helt enig. Jeg synes bedst om at man kan virkelig kan se de er gravide og tojet ikke skjuler det. En stor rund gravid mave er bare SAA smukt synes jeg og jeg elsker mamalicious tojet iovrigt.

Men jeg har dog ikke vaeret heldig at se reklamerne der omtales

Anmeld

26. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Altså de bælter ser smarte ud!! Man skal bare passe på hvis man

A: ikke er gravid

B: Har så store bryster/mave at bæltet forsvinder når man sidder ned! Det er bare heller ikke et super hit, he he he. Der skal faktisk ikke så meget til!

C: Åbenbart kommer til at ligne Obelix

Haahaha - det der med at man i siddende stilling lige skal løfte svatterne op for at man kan se bæltet - det kender jeg ALT for godt Det værste er når blusen er lidt for stram så den sidder ud over brysterne og det så lige siger "sluurp!" når man rejser sig fordi man har siddet og lækkersvedt der hvor bryst og gravidmave mødes

Anmeld

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Miamaja skriver:

Helt enig. Jeg synes bedst om at man kan virkelig kan se de er gravide og tojet ikke skjuler det. En stor rund gravid mave er bare SAA smukt synes jeg og jeg elsker mamalicious tojet iovrigt.

Men jeg har dog ikke vaeret heldig at se reklamerne der omtales

Du kan finde dem i reklamebjælkerne herinde

Så vidt jeg forstå er det bare deres online reklamer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.