Nå er der nogen der vil til Fyn i det nye år???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Barbamama

michella80 skriver:

Jeg kan se vi bliver mange så vi kommer nok til at sidde lidt dejlig tæt. He he... Men så må vi bare tage sofagruppen i brug også. Så vidt jeg kan se er der i hvert fald 13 stykker nu...

16!!!! Jaaaa såååå kan det godt være der ikke kan være så mange flere. He he... GOdt nok er vores stue stor, men så stor er den heller ikke. Ha ha ha ha Der bliver i hvert fald gang i den. Jeg kan klare 14 siddepladser ved et højt bord og så har vi et sofabord også hvor der kan sidde nogen. He he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

TbCp

michella80 skriver:

16!!!! Jaaaa såååå kan det godt være der ikke kan være så mange flere. He he... GOdt nok er vores stue stor, men så stor er den heller ikke. Ha ha ha ha Der bliver i hvert fald gang i den. Jeg kan klare 14 siddepladser ved et højt bord og så har vi et sofabord også hvor der kan sidde nogen. He he

16 er det incl børn?
For Liva behøver nok ingen plads, den lille dame sidder ikke stille ret længe af gangen

Anmeld

25. oktober 2010

LIZO

har kun zoey med liam er så stor så han keder sig hurtigt, når der ikke er andre han kan lege med  

Anmeld

25. oktober 2010

Karo

Jeg tager kun Ida med.

Anmeld

26. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Katja (Karo) og jeg snakkede om at finde en dato i Januar hos mig og der er da flere der skal være hjertens velkomne. Jeg kan d. 8.januar eller d. 22. januar. Kom frisk!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jeg vil gerne!

Anmeld

26. oktober 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jeg vil gerne!

FEdt!!!!He he 18 mennesker!!! WOW!!!  Det kan være vi skal ud og gå en tur på et tidspunkt så. Der er en legeplads ude bagved. SÅ husk varmt tøj!!!

Jeg håber sgu vi kan være her. Ellers må vi sidde lidt på skødet.

Hvor er det bare fedt der er så mange der kommer. Det havde jeg slet ikke regnet med!

Anmeld

26. oktober 2010

Barbamama

TbCp skriver:

16 er det incl børn?
For Liva behøver nok ingen plads, den lille dame sidder ikke stille ret længe af gangen

15 indtil videre så. Og ja det er børn jeg har talt med også. He he...

Anmeld

26. oktober 2010

Barbamama

LIZO skriver:

har kun zoey med liam er så stor så han keder sig hurtigt, når der ikke er andre han kan lege med  

Okay bare i orden!

Anmeld

26. oktober 2010

Barbamama

Karo skriver:

Jeg tager kun Ida med.

Bare i orden!!! Glæder mig allerede!!! Der er bare længe til!

Anmeld

26. oktober 2010

Barbamama

NÅ men indtil videre kommer:

Mig og Carla selvfølgelig!!! Casper har sagt at han er et sted meget langt væk den dag.

Katja og Ida

Camilla og Zoey

Karina og Nikoline

Tina og Liva

Chatarina og Victoria og Emma-Sophie

Pernille og Freja og Silja

Ellers må I rette mig hvis jeg har skrevet nogle på der ikke kommer. Og så er der to måske'er som kan komme på listen senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.