Dagens griner! "Intet pres skat! :D"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

<3

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

JulieE

LOL

Anmeld

25. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hahahaha Kirle

Anmeld

25. oktober 2010

<3

JulieE skriver:

LOL

Jeg sværger hvis mine æggestokke kunne, ville de gøre det dér! Er megaskruk efter nogle lidt for lækre babyer indenfor den seneste tid

Sendte den til kæresten og fik "hehe" tilbage - tror ikke at det er helt skjult hvad mine æggestokke gerne ville diktere

Anmeld

25. oktober 2010

<3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hahahaha Kirle

Jeg sværger hvis mine æggestokke kunne, ville de gøre det dér! Er megaskruk efter nogle lidt for lækre babyer indenfor den seneste tid

Sendte den til kæresten og fik "hehe" tilbage - tror ikke at det er helt skjult hvad mine æggestokke gerne ville diktere

Anmeld

25. oktober 2010

JulieE

Kirle skriver:

Det er vist det man kalder en slet skjult hentydning

Anmeld

25. oktober 2010

<3

JulieE skriver:

Det er vist det man kalder en slet skjult hentydning

Vink med en vognstang

Nej er helt åben omkring at jeg er skruk. Men det er skægt fordi det er biologisk jeg er skruk. Rationelt vil det give bedst mening at vente et år eller to endnu

Anmeld

25. oktober 2010

JulieE

Kirle skriver:

Vink med en vognstang

Nej er helt åben omkring at jeg er skruk. Men det er skægt fordi det er biologisk jeg er skruk. Rationelt vil det give bedst mening at vente et år eller to endnu

He he.... Det er sjovt som biologien og fornuften ikke altid følges ad Ærligt indrømmer, selvom jeg med fornuften er afklaret med at jeg har fået de to børn jeg skal have, så kan jeg blive sååååå skruk!!! De er altså lækre sådan nogle små nogen

Anmeld

25. oktober 2010

<3

JulieE skriver:

He he.... Det er sjovt som biologien og fornuften ikke altid følges ad Ærligt indrømmer, selvom jeg med fornuften er afklaret med at jeg har fået de to børn jeg skal have, så kan jeg blive sååååå skruk!!! De er altså lækre sådan nogle små nogen

Åh ja de er så skønne altså. JEg kan godt mærke jeg skal passe lidt på med de små når jeg "låner". Åh det med at sidde med sådan en bette en og med Tjalfe løbende rundt - Oh eternal blis!! Det går direkte i æggestokkene

Anmeld

25. oktober 2010

JulieE

Kirle skriver:

Åh ja de er så skønne altså. JEg kan godt mærke jeg skal passe lidt på med de små når jeg "låner". Åh det med at sidde med sådan en bette en og med Tjalfe løbende rundt - Oh eternal blis!! Det går direkte i æggestokkene

Ja lige præcis Line spørger jævnligt om hun ikke også må være storesøster ligesom bedste veninden. Men nej... 2 børn må altså være vores kvote. Lige nu har vi ikke plads og det ville sgi også blive ret stramt økonomisk hvis vi skulle have en mere... men altså.....

Er det pga din jobsituation I helst skal vente lidt endnu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.