Uha håbet bliver stærkere og stærkere....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Barbamama

Jeg har jo ønsket mig af Casper i julegave at han frier og vi bliver gift d. 10.dec.

Her til morges skriver han så at de holder julefrokost på hans arbejde d. 10.dec. Så skriver jeg: Okay....Øv....Tager du med?

Så skrev manden tilbage at han havde sagt han ikke kom med.... Så NU tror jeg jo en hel masse og håber virkelig at han vil fri til mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

msax

Jeg håber da dit ønske går i opfyldelse - men bryllupper kan være farlige at drømme om... der kan nemlig gå så lang tid før manden kommer på knæ (og herhjemme har jeg fået forbud mod at fri - det vil han have lov til)

Jeg krydser fingre for bryllup den 10. dec...

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

jeg krydser i hvert tilfælde alt der kan krydses...

vi skal da have en nsér der bliver gift

Anmeld

25. oktober 2010

Barbamama

Ja det skal bare gå i opfyldelse!!! Og jeg er total overtrosisk. Dengang Casper og jeg fandt sammen havde jeg for sjov skrevet på min juleønskeseddel til min mor at jeg ønskede mig en kæreste og så fik jeg Casper af julemanden d. 10.dec! Så NU har jeg givet min mor en juleønskeseddel hvor der står på at jeg ønsker mig at Casper og jeg bliver gift. Så må vi se om julemanden opfylder mit ønske igen.

Anmeld

26. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Jeg har jo ønsket mig af Casper i julegave at han frier og vi bliver gift d. 10.dec.

Her til morges skriver han så at de holder julefrokost på hans arbejde d. 10.dec. Så skriver jeg: Okay....Øv....Tager du med?

Så skrev manden tilbage at han havde sagt han ikke kom med.... Så NU tror jeg jo en hel masse og håber virkelig at han vil fri til mig.

iiiiiiih hvor er det fedt!!! jeg krydser fingre, selvom det lyder til at gå i opfyldelse!

Anmeld

26. oktober 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

iiiiiiih hvor er det fedt!!! jeg krydser fingre, selvom det lyder til at gå i opfyldelse!

Det SKAL det bare!!! Og tak søde!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.