Et helt nyt menneske :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Karo

Ja, jeg føler mig som et helt nyt menneske idag. Mens vi har været på fyn har Ida sovet helt af pommerens til. Hun er vågnet flere gange om natten og det eneste der har kunne berolige hende har været at hun blev lagt til brystet. Det har taget hård på mig og jeg har været meget træt den sidste uge. Igår aftes puttede jeg hende kl. 19.30 og ved en 22 tiden hoppede jeg i seng da jeg regnede med at skulle op MANGE gange i løbet af natten. Men, men, men....................

Ida tog fusen på mig og da jeg vågnede af hendes gråd var klokken 6.30 Så jeg er fuld af energi i dag. Utrolig hvad en god nats søvn kan gøre.

Har er lidt billeder fra vores ferie.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

sarahb

der er ikke noget bedre, end at bliver overrasket om morgenen. Så ved man pludselig man IKKE har været oppe om natten.. Ihhh I love it. Man føler man kan klare hele verden

Hvor er det bare en dejlig familie, hvor er i ovenud skønne. Og den Traktor der, den ville Isaac dø over..

Anmeld

25. oktober 2010

Barbamama

Du har simpelthen de LÆKRESTE unger!!! Hvor er lille Ida bare dejlig på det sidste billede i den dragt. Ha ha

Anmeld

25. oktober 2010

Karo

michella80 skriver:

Du har simpelthen de LÆKRESTE unger!!! Hvor er lille Ida bare dejlig på det sidste billede i den dragt. Ha ha

Jeg har fået af vide så mange gange at hun ligner en teletubbie i den dragt.

Anmeld

25. oktober 2010

Barbamama

Karo skriver:

Jeg har fået af vide så mange gange at hun ligner en teletubbie i den dragt.

Ha ha ha ha nej det gør hun da ikke.  Hun ser bare VILDT nuttet ud! HADER teletubbies! Hi hi.... Så den sammenligning laver jeg ikke. He he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.