ber! ber! ber!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Milka

nå, ville bare fortælle at pigernes første uge i den nye vuggestue gik  over al forventning

der har ingen problemer været, selvfølgelig lidt gråd da jeg gik de første par dage men ellers ikke noget. de elsker bare at komme derned og får hurtigt for travlt til at sige farvel til mor

der er en mandlig pædagog på stuen, hvilket jeg sætter SÅ meget pris på. tøserne er vilde med ham, særligt luca, som styrter hen i favnen på ham når vi kommer om morgenen. det er bare så sødt

der er bare en ting som jeg næsten synes er lidt pinlig ... pigerne de ÆDER bare helt vildt dernede. når jeg henter dem omkring eftermiddagsmaden sidder de altid som de sidste til bords og råber BER, BER, BER!!! (mere)

en dag kom jeg ved frokosttid og luca kunne slet ikke få nok sildemadder (), hun blev ved med at bede om mere til der simpelthen ikke var mere tilbage at give af. personalet joker om at de heller må bestille dobbeltportion til pigerne, eller bede dem om at få lidt ekstra mad med hjemmefra

god mandag til jer alle

hilsen milka & ædedolkene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

sarahb

hihi, hvor er de skønne. De har åbenbart en helt fantastisk appetit.. og hvor er det da bare sjovt de spiser dem ud af huset. Du må lave nødrationer de kan have med.

Skønt at vs bare er så fantastisk, det er dejligt du kan mærke de bare elsker at være der.

Anmeld

25. oktober 2010

Barbamama

Ha ha ha hvor er det fedt!!!! Det er sgu da kun godt de har en god appetit

Anmeld

25. oktober 2010

lion

Hvor er det bare skønt at den første uge er gået så godt.

DEt er da kun skønt de spiser så meget, det går Cassandra også og hun spiser så hurtig at hun altid for til sidst for ellers når de ikke bordet rundt før Cassandra vi ha igen. Så igen, i mine øjne er det kun skønt med madglade børn. De driller/kommentere det også i Cassandras vuggestue

Anmeld

25. oktober 2010

TbCp

Haha hvor fedt! Giver du dem ikke mad hjemme eller hvad

Men skønt at det bare går så fint!

Anmeld

25. oktober 2010

anna-jonas

Det er jo bare et tegn på, at de allerede er trygge og er ved at falde til i den nye vuggehave. Børn spiser kun steder hvor de føler sig trygge.....................så det må jo i sidste ende være pædagogernes egen skyld, at Ædedolke-tvillingerne spiser dem ud af huset.

Anmeld

25. oktober 2010

Skouboe

Du må bare begynde at fodre dem derhjemme også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.