hektisk weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

mama09

sarahb skriver:

IHHH nu er det jo at jeg er blevet gammel og grå, ja det føler jeg mig som. Fordi det er så sjældent jeg er ude.. Har masser af veninder på besøg, men ude.. Nææææ not that much.
Så denne weekend har jo gjort op for nærmest det næste år.

Fredag: til pige middag hos min svigerinde, 14 tøser, snak om ALT, god mad og sent i seng.

Lørdag: min bedste venindes fødselsdag, 12 piger og hygge, de drak, vi hørte musik osv. Og sent i seng.

Søndag: Pakistansk bryllup, det skal man virkelig shines op. Og det er også så længe siden, så mig igang. Havde heldigvis fundes en kjole der var præsentabel til et paki bryllup og som ikke viste det ene eller det andet, men som samtidig var smuk når man var gravid.

Det var den weekend, og må indrømme jeg er godt smadret i dag. Man kan bare ikke alt det man kunne engang.

Her er lidt billeder af os:

Hold da op en weekend - kan godt forstå du er smadret... Og du nu ikke behøver gå ud det næste år hehe

I ser dejlige ud - smuk familie - og du er for lækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

sarahb

Trinehw skriver:

Hold da op en weekend - kan godt forstå du er smadret... Og du nu ikke behøver gå ud det næste år hehe

I ser dejlige ud - smuk familie - og du er for lækker

tak smukke, du er skøn

Anmeld

26. oktober 2010

ooo

Hold nu op hvor ser du bare smuk ud Sarah! Der er da ikke noget at sige til at gemalen er stolt af dig.

Og sikke et skema du har haft i weekenden, det er heller ikke ofte at jeg skal så meget på så kort tid.

Anmeld

26. oktober 2010

sarahb

Metchen skriver:

Hold nu op hvor ser du bare smuk ud Sarah! Der er da ikke noget at sige til at gemalen er stolt af dig.

Og sikke et skema du har haft i weekenden, det er heller ikke ofte at jeg skal så meget på så kort tid.

tak søde hvor er du dejlig..

Det varmer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.