ADVARSEL!! mange billeder :D Min mus bliver 6 mdr i dag!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

FruEllingsen

dorthemus skriver:

Sikke dejlige billeder  Og sikke en flot udvikling han har gennemgået de sidste 6 måneder..sikke en forskel

Og så er han altså bare über cute med briller

Ja det er helt vildt at det er den samme baby synes jeg.

Der er bare sket så meget med ham, især efter han har fået briller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

FruEllingsen

Zafir skriver:

Skønne billeder Hvor er det vildt med den udvikling altså!!

Jeg sidder lige og bliver nysgerrig, hvordan har I fundet ud af at han bruger briller allerede??... Hvordan laver man synstest på de helt små børn?

Når jeg får dem på arbejdet er de jo i skolealderen. Men kender ikke noget til små børn med synsnedsættelse.

Det er skam helt ok at du er nysgerrig.

Vi kig til kontrol med hans øjne, pga at han er født for tidligt. og da jeg selv er meget langsynet, synes vi at han skulle tjekkes for det også, når vi nu alligevel var der.

Han bliver dryppet i øjnene og så har de sådan et apparat de måler hans propiller med.

Ved ikke om du kender den som børn og voksne skal kigge ind i og fokusere på en luftballon, det er sådan en. bare lavet lidt om.

Håber det var til at forstå. det er lidt svært at forklare.

Anmeld

25. oktober 2010

FruEllingsen

Sasja77 skriver:

Skriver det gerne igen og igen: Nøj hvor er han altså bare søøøøød! Jeg synes simpelthen han er så kær! Manden så ham lige forleden og han måtte også medgive at han da bare er alt for charmerende:-)

Går det godt med brillerne? Han har ikke prøvet at flå dem af eller noget? ......man vender sig selvfølgelig til det men var bare nysgerrig:-)

Tak, hvor er du altså sød.

Jamen det går over al forventning. han har bare accepteret dem fra første dag. han bliver faktisk sur hvis han har dem af for længe. hehe.

Jo de ryger da af en gang i mellem, men det er altid ved uheld.

Men det er også bare en hel ny verden der har åbnet sig for ham, og det har bare været så fantastisk at være vidne til

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Drømmer skriver:

Det er skam helt ok at du er nysgerrig.

Vi kig til kontrol med hans øjne, pga at han er født for tidligt. og da jeg selv er meget langsynet, synes vi at han skulle tjekkes for det også, når vi nu alligevel var der.

Han bliver dryppet i øjnene og så har de sådan et apparat de måler hans propiller med.

Ved ikke om du kender den som børn og voksne skal kigge ind i og fokusere på en luftballon, det er sådan en. bare lavet lidt om.

Håber det var til at forstå. det er lidt svært at forklare.

Smart!!!... Det er jo ret specielt med de små børn. Tom arbejdede også på et projekt med at teste bitte små babyer fra høretab. Helt utroligt.

Men det ser meget nuttetud med de der briller.

Hvor meget tidlig født er han?

Anmeld

25. oktober 2010

FruEllingsen

Smart!!!... Det er jo ret specielt med de små børn. Tom arbejdede også på et projekt med at teste bitte små babyer fra høretab. Helt utroligt.

Men det ser meget nuttetud med de der briller.

Hvor meget tidlig født er han?

Synes simpelthen at det er så fantastisk hvad de kan, med så små børn

Og ikke mindst fordi man kan se hvor  meget det har forbedret Marcus livskvalitet

Han er født 33+3, men vejede kun 1465g.

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Drømmer skriver:

Synes simpelthen at det er så fantastisk hvad de kan, men så små børn

Og ikke mindst fordi man kan se hvor  meget det har forbedret Marcus livskvalitet

Han er født 33+3, men vejede kun 1465g.

Ja okay, det var godtnok en lille mus Min venindes blev født 32+0, og hun vejede ca 1600 gram mmm...

Men han er da kommet godt efter det Det er mere end hvad man kan sige, om min venindes Hun er 3 år nu og er lige vokset ud af størrelse 80 hihi

Anmeld

25. oktober 2010

Vidunderligeunger

ja, du ved også hvad jeg synes  

Anmeld

25. oktober 2010

Mi

Drømmer skriver:

Tak, hvor er du altså sød.

Jamen det går over al forventning. han har bare accepteret dem fra første dag. han bliver faktisk sur hvis han har dem af for længe. hehe.

Jo de ryger da af en gang i mellem, men det er altid ved uheld.

Men det er også bare en hel ny verden der har åbnet sig for ham, og det har bare været så fantastisk at være vidne til

Skønne billeder. Fik selv for tidligt fødte piger så bliver hel blød i knæene når jeg ser de første billeder af ham. De er bare så små og dejlige og stærke.

En af vores piger bruger også briller (+6 og +8), hun fik dem dog først den måned hun startede i børnehave. Hun har været træt af sine i perioder, men siger også at hun syntes hun ligner en prinsesse med brillerne på

Men ja de bliver skæve HELE tiden. Vi har to par til hende, ellers var vi da helt på skideren. Idag har hun fx været nødt til at have et par lidt skæve briller på, da lillesøster nu har haft fat i begge par i weekenden

mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

25. oktober 2010

FruEllingsen

MarianneSonne skriver:

Skønne billeder. Fik selv for tidligt fødte piger så bliver hel blød i knæene når jeg ser de første billeder af ham. De er bare så små og dejlige og stærke.

En af vores piger bruger også briller (+6 og +8), hun fik dem dog først den måned hun startede i børnehave. Hun har været træt af sine i perioder, men siger også at hun syntes hun ligner en prinsesse med brillerne på

Men ja de bliver skæve HELE tiden. Vi har to par til hende, ellers var vi da helt på skideren. Idag har hun fx været nødt til at have et par lidt skæve briller på, da lillesøster nu har haft fat i begge par i weekenden

mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

hvor er du sød.

Kan godt forstå hvis hun er træt af dem ind i mellem. hehe. men ja er sikker på at hun kun kan ligne en lille prinsesse.

Ja skæve bliver de konstant. bare i sidste uge, var vi inde og få dem rettet 2 gange.!!!

Anmeld

25. oktober 2010

FruEllingsen

Zafir skriver:

Ja okay, det var godtnok en lille mus Min venindes blev født 32+0, og hun vejede ca 1600 gram mmm...

Men han er da kommet godt efter det Det er mere end hvad man kan sige, om min venindes Hun er 3 år nu og er lige vokset ud af størrelse 80 hihi

Ja så er hun da godt nok en lille mus.

Ja han har nærmest sprunget de præmature kurver  men han har virkelig også appeltit på livet hehe spiser helt vildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.