Av. Hvad var det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.246 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

VIPpigen

Godmorgen skønne kvinder.

Er der nogen af jer der har oplevet at i har fået et mega smeld i maven, og bagefter har mega ondt??

I nat da jeg vendte mig i sengen gav det et mega smeld i venstre side mellem hoften og navlen. Det gjorde pisse ondt, og der gik over en time før jeg kunne sove igen. Jeg kan nu slet ikke ligge på højre side, for det gør så ondt i venstre side hvis jeg prøver. Det gør ondt lige meget hvad jeg gør, og bider virkelig af smerte.

Har i prøvet det, eller skal jeg prøve at ringe til lægen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Miss Tina

Har ik selv prøvet det, men ring til lægen og hør ad. Heller en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

25. oktober 2010

SussieThyssen

VIPpigen skriver:

Godmorgen skønne kvinder.

Er der nogen af jer der har oplevet at i har fået et mega smeld i maven, og bagefter har mega ondt??

I nat da jeg vendte mig i sengen gav det et mega smeld i venstre side mellem hoften og navlen. Det gjorde pisse ondt, og der gik over en time før jeg kunne sove igen. Jeg kan nu slet ikke ligge på højre side, for det gør så ondt i venstre side hvis jeg prøver. Det gør ondt lige meget hvad jeg gør, og bider virkelig af smerte.

Har i prøvet det, eller skal jeg prøve at ringe til lægen??

Det lyder som om du har fået en fibersprængning, så jeg synes lige du skal se at få ringet til lægen og ikke se tiden an.
Han kan fortælle dig hvad du skal gøre.
Hvis det er en fibersprængning, og det kan godt give et smæld og give netop de smerter, så vil det tage et par uger før det går over.
Man kan lægge lidt frosne ærter på eller en varmepude nogle gange om dagen, og så ellers tage noget smertestillende, men få lige en snak med lægen først.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. oktober 2010

VIPpigen

Fik en tid, de vil gerne lige kigge på det. Men for pokker det gør ondt. Og så kommer det i ryk, og gør mindst ondt hvis jeg går

Anmeld

25. oktober 2010

SussieThyssen

VIPpigen skriver:

Fik en tid, de vil gerne lige kigge på det. Men for pokker det gør ondt. Og så kommer det i ryk, og gør mindst ondt hvis jeg går

Lyder helt udpræget som en fibersprængning.
Det sker der ikke noget ved søde ven, men det er meget smertefuldt og varer altså et stykke tid inden det går over, især fordi der jo er pres på de store bærende mavemuskler.
Man kan få nogle ekstra stærke støttetrusser hos matas tror jeg, som kan hjælpe til at bære din mave, og ellers må du holde dig lidt i ro de første dage.

Jeg fik selv en her for nyligt (og jeg er ikke gravid LOL) da jeg fik den der hostevirus som florerer..nøj hvor gjorde det bare ondt. Og det gav også et smeld i den store mavemuskel og føltes som om noget krøllede sig sammen inde under huden på mig, hvilket fibrene, der sprænger også gør...ewwww!

Men vil da meget gerne have en update på hvad lægen siger. 

Anmeld

25. oktober 2010

VIPpigen

SussieThyssen skriver:

Det sker der ikke noget ved søde ven, men det er meget smertefuldt og varer altså et stykke tid inden det går over, især fordi der jo er pres på de store bærende mavemuskler.
Man kan få nogle ekstra stærke støttetrusser hos matas tror jeg, som kan hjælpe til at bære din mave, og ellers må du holde dig lidt i ro de første dage.

Jeg fik selv en her for nyligt (og jeg er ikke gravid LOL) da jeg fik den der hostevirus som florerer..nøj hvor gjorde det bare ondt. Og det gav også et smeld i den store mavemuskel og føltes som om noget krøllede sig sammen inde under huden på mig, hvilket fibrene, der sprænger også gør...ewwww!

Kan godt være det bare er det, men hold kæft det gør ondt. Havde glemt hvor ondt de kunne gøre. Fik en sidste år under ribbenet som sad op af lungen, den gjorde også hammer ondt, og den kan man ikke rigtig holde i ro, for så skulle jeg stoppe med at trække vejret.

Tror de bare gerne vil tjekke det fordi jeg er så langt henne i graviditeten efterhånden. Men av av. Sikke noget møg.... skal nok lige give update når jeg har været ved lægen

Anmeld

25. oktober 2010

maria87

kan det ikke være babyen der har sparket dig--?

Anmeld

25. oktober 2010

VIPpigen

SussieThyssen skriver:

Det var så ikke en fiberspringning, men mit bækken som simpelthen har givet sig så meget i det jeg har vendt mig.

Så nu skal jeg da helt tage det roligt, og må ikke løfte tunge ting, eller lave for meget. Altså for pokker jeg glæder mig til den graviditet nu er slut, og kan nyde hende udenfor maven i stedet. Men syntes fanme det er svært at tage det så roligt, lidt skal der jo laves herhjemme

Anmeld

25. oktober 2010

VIPpigen

maria87 skriver:

kan det ikke være babyen der har sparket dig--?

Desværre ikke, hendes ben er i min venstre side længere oppe.

Hun har lagt sig med hovedet nedaf af hvad de kunne fortælle sidst. Men lægen som undersøgte mig sagde det var mit bækken som havde givet sig meget kraftigt, så jeg skulle passe på nu, ellers ville det udvikle sig til bækkenløsning

Anmeld

25. oktober 2010

SussieThyssen

VIPpigen skriver:

Det var så ikke en fiberspringning, men mit bækken som simpelthen har givet sig så meget i det jeg har vendt mig.

Så nu skal jeg da helt tage det roligt, og må ikke løfte tunge ting, eller lave for meget. Altså for pokker jeg glæder mig til den graviditet nu er slut, og kan nyde hende udenfor maven i stedet. Men syntes fanme det er svært at tage det så roligt, lidt skal der jo laves herhjemme

Avav..det må da have været et ordentligt knas så.
Jamen så må du bare holde dig i ro og lade familien lave det hele, for den slags skal man bestemt ikke spøge med.
God bedring og pøjpøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.