Gravid nu med influenza:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

betiinsen

Hej piger. er i uge 10 og har fået influenza, med ondt i halsen, utilpas og feber (dog ikke så høj), derudover har jeg ondt i maven.

er lidt urolig for om det skader barnet, har nogle af jer oplevet noget?

Mvh Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

SussieThyssen

betiinsen skriver:

Hej piger. er i uge 10 og har fået influenza, med ondt i halsen, utilpas og feber (dog ikke så høj), derudover har jeg ondt i maven.

Mvh Betina

Godmorgen søde ven. 
Jamen dog, sikke da noget.
Jeg har også haft både influenza og endda skoldkopper under graviditet uden der skete spor ved det.
Pas den godt, dvs sov meget, tag noget pamol, så feberen ikke bliver for høj, drik rigeligt i form af te og kamillete, sørg for at få lidt at spise, meget gerne yougurt, så du får de salte og naturlige sukker din krop har brug for og hold dig ellers inde i varmen.
Hvis du får det for slemt, så ring hellere en gang for meget end for lidt til lægen.
Rigtig god bedring 

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. oktober 2010

Valle81

betiinsen skriver:

Mvh Betina

Hejsa:0)

Nej det skader ikke barnet:0)

Du skal bare sørge for at blive rask.

Da jeg ventede Anton var jeg først i 14 dage nede med en VOLDSOM halsbetændelse som nær havde kostet en indlæggesle, men klarede den med en knap så rar peciliinbehandling. Så var jeg rask i en lille måned og så lå jeg i 14 dage med den ondeste indfluenza, som lægen mente kunne være svineinfluenzaen.

Jeg klarede mig igennm og Anton er sund og rask og alt hvad der tilhører.

Så du kan roligt slappe af, din krop er indrettet til at kunne være syg uden det skader baby.

Rigtig god bedring

Christina

Anmeld

26. oktober 2010

betiinsen

okay tak for svar piger så håber jeg at jeg snart bliver frisk igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.